انتشار برنامه زمانی مصاحبه دکتری 97 دانشگاه رازی کرمانشاه

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

برنامه زمان بندی برگزاری مصاحبه های علمی دکتری تخصصی دانشگاه رازی کرمانشاه برای سال 1397 اعلام شد.

به گزارش پی اچ دی تست، با توجه به آیین نامه پذیرش دانشجو در دوره دکتری، پذیرش دانشجو در این آزمون شامل اجرای فرآیند دو مرحله ای خواهد بود که اجرای آن مطابق با شود نامه اجرایی آزمون ورودی دکتری Ph . D سال ۱۳۹۷ خواهد گرفت. مرحله اول مربوط به سنجش علمی است که برگزاری آزمون آن از طریق سازمان سنجش آموزش کشور انجام گرفته است و مرحله دوم – شامل بررسی سوابق علمی داوطلبان است که دانشگاه های پذیرنده دانشجو انجام می دهند. در راستای اجرای مرحله دوم، موارد ذیل را به الان داوطلبان گرامی می رساند:

دریافت جدول زمانبندی مصاحبه دکتری سال 97 دانشگاه رازی کرمانشاه

1- حد نصاب دانشگاه:

داوطلبان حاضر در جلسه آزمون که برای آنها کارنامه مرحله اول (سنجش علمی) توسط سازمان سنجش آموزش کشور صادر شده است و نسبت به انتخاب رشته اقدام نموده اند، در صورت دارا بودن حد نصاب مطابق کارنامه کدرشته محل های انتخابی که بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور درج شده است، باید از تاریخ 97/03/07 تا 97/03/17 با مراجعه به سامانه آموزشی گلستان دانشگاه رازی نسبت به ثبت نام برای ارزیابی تخصصی اقدام نمایند. بدیهی است منحصرأ داوطبانی می توانند برای ارزیابی تخصصی در هر کدرشته محل به دانشگاه درخواست ارائه نمایند که با توجه به کارنامه مذکور، دارای حد نصاب در آن کدرشته محل باشند.

برای ثبت نام فقط با مرورگر (IE) اینترنت اکسپلور در نسخه ۱۰ به بالا پس از انتخاب ورود به سیستم گلستان دانشگاه رازی، در قسمت شناسه کاربری، شماره داوطلب +5 (به عنوان مثال اگر شماره داوطلبی شما 100176 است، شماره ۵۱۰۰۱۷ را درج کنید) و در قسمت گذرواژه: شماره ملی خود را وارد نمایید.

شایان ذکر است حد نصاب لازم برای داوطلبان دار تیه سهمیه ایثارگر 70 درصد و برای داوطلبان دارای سهمیه رزمندگان و مربیان حائز شرایط 80 درصد حد نصاب اعلام شده برای داوطلبان آزاد می باشد که وضعیت آنها در کارنامه درج شده است.

2- مدارک مورد نیاز:

الف) مرحله غیر حضوری (ثبت نام سامانه ای):

  • مراجعه به سامانه آموزشی گلستان دانشگاه رازی و تکمیل اطلاعات در خواستی
  • واریز مبلغ ۷۰۰/۰۰۰ ریال معادل هفتاد هزار تومان به عنوان وجه ثبت نام بابت هزینه آزمون و مصاحبه از طریق سامانه ثبت نام
  • پرینت رسید ثبت نام (این پرینت به منزله کارت شرکت در جلسه مصاحبه است.

ب) مرحله حضوری:

  • تکمیل کاربرگ شماره ۱
  • اصل شناسنامه و کارت ملی و تصویری از تمامی صفحات شناسنامه و کارت ملی
  • تصویر کارنامه ازمون نیمه متمرکز دکتری سال ۱۳۹۷
  • اصل مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد و ریز نمرات هر دو مقطع

تبصره 1: این دسته از داوطلبان که فارغ التحصیل دوره کارشناسی ناپیوسته هستند، علاوه بر اصل مدرک کارشناسی ناپیوسته، باید اصل مدرک کاردانی را نیز ارائه نمایند.

تبصره ۲: آن دسته از دانشجویان سال آخر که حداکثر تا تاریخ 97/06/31 در مقطع کارشناسی ارشد و با دکتری حرفه ای فارغ التحصیل خواهند شد، باید اصل گواهی تأیید شده توسط دانشگاه محل تحصیل، مربوط به معدل واحدهای گذرانده تا تاریخ 96/11/30 را همراه داشته باشد و ارائه نماید.

  • مدارک و مستندات سوابق آموزشی و پژوهشی به همراه یک نسخه از پایان نامه کارشناسی ارشد
  • اصل حکم کارگزینی برای داوطلبان حائز شرایط سهمیه مربیان رسمی قطعی و یا رسمی آزمایشی وزارت علوم تحقیقات و فناوری

3- نحوه درخواست پذیرش از دانشگاه:

داوطلبان دارای حد نصاب دانشگاه رازی، لازم است در تاریخ اعلام شده (97/3/7 تا 97/3/17) با مراجعه به سامانه آموزشی گلستان دانشگاه رازی به نشانی http://golestan.razi.ac.irٓ/ نسبت به ثبت نام ریز وجه ثبت نام اقدام نمایند و سپس در تاریخ های مشخص شده در خصوص مصاحبه هر رشته با در دست داشتن مدارک خواسته شده به نشانی های مندرج در این آگهی مراجعه نمایند.

تذکر 1: زمان ثبت نام در سامانه، منحصرا تاریخ های یاد شده است و این مهلت تمدید نخواهد شد. دانشگاه رازی از انجام مصاحبه با آن دسته از داوطلبانی که در سامانه ثبت نام نکرده باشند، معذور است.

تذکر 2: کلیه داوطلبانی که تمامی مراحل ارزیابی تخصصی بررسی سوابق علمی و ارزیابی تخصصی را با موقتی به اتمام برسانند و در ردیف پذیرفته شدگان دانشگاه قرار گیرند، توجه داشته باشند که پذیرش آنها به صورت مشروط است و پذیرش نهایی و قطعی، منوط به تایید صلاحیت عمومی آنان از سوی دبیر خانه گزینش دانشجو خواهد بود.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ناصر چهرنما
خرداد ۲۹, ۱۳۹۷ ۹:۳۶ ب٫ظ

سلام. برای مصاحبه دکتری شیمی بعلت بی اطلاعی موفق به ثبت نام غیر حضوری نشده ایم.