انتشار اطلاعیه مصاحبه دکتری 97 دانشگاه محقق اردبیلی

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

مدارک لازم و زمان برگزاری مرحله ارزیابی تخصصی آزمون دکتری سال 97 دانشگاه محقق اردبیلی اعلام شد.

به گزارش پی اچ دی تست، مطابق اطلاعیه دانشگاه محقق اردبیلی، جزئیات برگزاری مصاحبه آزمون دکتری این دانشگاه در سال تحصیلی 98-1397 به شرح زیر است:

مدارک لازم:

1- اصل و تصویر مدرک کارشناسی ارشد (فوق لیسانس) یا کارنامه ریز نمرات.

تبصره – داوطلبانی که دانشجوی سال آخر دوره کارشناسی‌ارشد و یا دکتری حرفه‌ای بوده و حداکثر تا تاریخ 97/06/31 فارغ‌التحصیل می‌شوند (اصل گواهی تأیید شده توسط دانشگاه یا مؤسسه آموزش عالی محل اخذ مدرک مطابق فرم مندرج در صفحه 39 دفترچه راهنمای شرکت در آزمون مذکور و یا فرم مندرج در صفحه 39 دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی).

2- اصل و تصویر مدرک کارشناسی (لیسانس) یا کارنامه ریز نمرات.

تبصره 1- آن‌دسته از داوطلبانی که فارغ‌التحصیل دوره کارشناسی ناپیوسته می‌باشند علاوه بر اصل مدرک کارشناسی ناپیوسته می‌بایست اصل مدرک کاردانی را نیز ارائه نمایند. 

3- اصل و تصویر شناسنامه و  کارت ملی برای تطبیق مشخصات شناسنامه‌ای معرفی شده با مشخصات اطلاعات ارسالی از سوی این سازمان. 

4- اصل و تصویر گواهی مبنی بر اینکه عضو هیات علمی «رسمی- قطعی» و یا «رسمی- آزمایشی» تابعه وزارت علوم، تحقیقات و فنآوری بوده که به تأیید بالاترین مقام مسئول نیز رسیده باشد، برای آن‌دسته از افرادی که از امتیاز مربی در این آزمون استفاده نموده‌اند.

5- اصل و تصویر کلیه مستندات مربوط به سوابق علمی، آموزشی و پژوهشی و تحقیقاتی (جهت بررسی و امتیاز دهی)
6. داوطلبان می بایست مبلغ 600000 (ششصد هزار ریال) برای هر رشته گرایش به صورت جداگانه بابت هزینه آزمون تخصصی (مصاحبه) به شماره حساب  2177230826004 نزد بانک ملی به نام درآمد‌های اختصاصی دانشگاه محقق اردبیلی واریز و فیش مذکور را در روز مصاحبه به همراه سایر موارد به مسئول مربوطه جهت تکمیل هر پرونده مصاحبه ارائه فرمایند(لازم به ذکر است چنانچه داوطلب برای دوره های روزانه و نوبت دوم یک گرایش در مصاحبه شرکت نماید  نیازی به واریز دو فیش توسط داوطلب نمی باشد).

7. داوطلبانی که از سهمیه رزمندگان، ایثارگران استفاده می بایست مدارک مستند به همراه داشته باشند که در غیر اینصورت سهمیه آزاد محسوب خواهند شد.

8. داوطلبانی که از سهمیه مربیان (رسمی یا رسمی آزمایشی) استفاده کرده اند، مدارک مستند (کپی حکم کاگزینی و معرفی نامه از دانشگاه محل خدمت با امضاء بالاترین مقام مسئول به همراه داشته باشند لازم به ذکر است سهمیه مذکور مختص مربیان شاغل در دانشگاه های سراسری دولتی می باشد.

پذیرش داوطلبان دوره‌های نوبت دوم مشروط به پرداخت شهریه طبق مقررات دانشگاه می باشند، لذا مقتضی است داوطلبانی که توانایی پرداخت شهریه را ندارند از شرکت در مصاحبه کد رشته نوبت دوم خودداری نمایند.

براساس تاریخ جدول و فرم های ذیل و برنامه ریزی مصوب به دانشکده های مربوطه مراجعه (از ساعت 8 صبح مصاحبه شروع می گردد) و نسبت به انجام فرایند مصاحبه اقدام فرمایند.  لازم بذکر است عدم مراجعه در تاریخ های مشخص شده به منزله انصراف داوطلب تلقی می گردد. برنامه زمان بندی مصاحبه به تفکیک دانشکده ها در زیر قابل دانلود است.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

2 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
روانشناسی
خرداد ۴, ۱۳۹۷ ۴:۱۹ ب٫ظ

سلام دوستان. کسی واسه روانشناسی میره مصاحبه دانشگاه اردبیل؟؟ با تراز حدود ۴۶۰۰ و ۵ مقاله علمی پژوهشی و دو مقاله علمی ترویجی و چهار تا علمی تخصصی(اگه حساب کنن) و سه مقاله همایشی و دوتا کتاب(یک تالیف و یک ترجمه) میشه اردبیل قبول شد؟

پونه
تیر ۴, ۱۳۹۸ ۱۱:۲۶ ق٫ظ
پاسخ به  روانشناسی

با این همه مقاله معلومه که قبول میشی