فراخوان پذیرش دکتری بدون آزمون 1397 دانشگاه امام صادق

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

دانشگاه امام صادق (ع) جزئیات پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان در مقطع دکتری سال تحصیلی 97-98 این دانشگاه را اعلام کرد.

به گزارش پی اچ دی تست، دانشگاه امام صادق برای سال تحصیلی 97-98 از میان دانش آموختگان و دانشجویان دوره کارشناسی ارشد پیوسته و ناپیوسته، در رشته های اعلام شده براساس آیین نامه ۲۱/۶۷۲۷۲ مورخ ۹۳/۴/۱۸ و اصلاحیه ۲۱/۲۳۷۲۰۰ مورخ ۹۳/۱۲/۱۶ وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و مقررات این دانشگاه و شیوه نامه های مربوط به جدول ارزشیابی داوطلبان بدون آزمون، دانشجوی دکتری می پذیرد.

فهرست رشته های دارای پذیرش دکتری بدون آزمون 97 دانشگاه امام صادق (ع)

شرایط عمومی:

1- داشتن میانگین کل 16 در مقطع کارشناسی و ومیانگین 17 در مقطع کارشناسی ارشد و میانگین کل 17 در دوره کارشناسی ارشد پیوسته (بدون احتساب نمره پایان نامه) یا میانگین همتراز شده هر یک از دوره های مذکور طبق دستور العمل مصوب شورای آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه

2- بیش از 2 سال از تاریخ دانش آموختگی متقاضی نگذشته باشد.

3- کسب حداقل 70 امتیاز از فعالیت های آموزشی، پژوهشی و مصاحبه مطابق جدول ارزشیابی مربوط به آیین نامه مذکور

4- کسب حداقل نمره قابل قبول در یکی از آزمون های زبان خارجی و ارائه گواهی مربوط حداکثر تا قبل از آزمون جامع دوره دکتری. بدیهی است در صورتی که این گواهی در زمان مصاحبه علمی ارائه شود، داوطلب از امتیاز آن مطابق جدول مربوطه برخوردار خواهد شد.

1-4- زمان دقیق برگزاری آزمون زبان انگلیسی و فرانسه  دانشگاه امام صادق (که در شهریور ماه 1397 برگزار می شود) متعاقباً اعلام خواهد شد.

2-4- از تاریخ صدور گواهی زبان تا زمان ثبت نام و شروع دوره بیش از 2 سال نگذشته باشد.

3-4- گواهی زبان فرانسه برای رشته های حقوق قابل قبول است.

5- رشته تحصیلی مورد تقاضا برای دوره دکتری  باید همان رشته تحصیلی مقطع کارشناسی ارشد یا رشته تحصیلی مرتبط با دوره کارشناسی ارشد متقاضی باشد.

1-5- تشخیص این ارتباط بر عهده گروه آموزشی مربوط و تایید شورای آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه می باشد.

6- دانشجویان شاغل به تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد، در صورت پذیرش نهایی بایستی تا تاریخ 97/6/31 فارغ التحصیل شوند؛ در غیر این صورت پذیرش آنها لغو خواهد شد.

7- متقاضی نباید جزء پذیرفته شدگان نهایی دوره روزانه آزمون ورودی سال 1396 و یا دانشجوی مقطع دکتری در سایر موسسات و دانشگاه ها باشد.

8- پرداخت هزینه شرکت در مصاحبه علمی به مبلغ 1/100/000 ریال (یک میلیون و صد ریال) به صورت الکترونیکی از طریق تکمیل مرحله پرداخت (این مبلغ قابل استرداد نمی باشد)

شرایط اختصاصی:

1- احراز صلاحیت عمومی پذیرش دانشجو در این دانشگاه

2- قبولی در آزمون معارف اسلامی این دانشگاه قبل از شرکت در مصاحبه علمی

1-2- دانش آموختگان دانشگاه امام صادق با معدل کل 17 به بالا در دوره کارشناسی ارشد پیوسته، که از زمان فراغت از تحصیل آنان تا زمان مصاحبه علمی، بیش از 2 سال نگذشته باشد، از ارائه این گواهی معاف هستند.

2-2- دانشجویان دوره کارشناسی ارشد پیوسته دانشگاه که تنها واحد پایان نامه آنها باقی مانده و دارای معدل کل 17 به بالا در دوره مذکور باشند نیز از ارائه این گواهی معاف هستند.

3-2- دانش آموختگان مقطع کارشناسی ارشد پردیس خواهران دانشگاه امام صادق که در مقطع کارشناسی نیز از همین  دانشگاه فارغ التحصیل شده اند، به شرط دارای بودن معدل 17 به بالا در هر دو مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد، از شرکت در آزمون معارف اسلامی معاف هستند.

4-2- گواهی های معارف اسلامی که از زمان برگزاری آزمون تا تاریخ 1397/02/08 بیش از دوسال گذشته باشد، فاقد اعتبار است.

توجه:

تشکیل دوره و پذیرش نهایی در تمامی رشته ها  مشروط به تکمیل ظرفیت در حداقل مورد نظر دانشگاه می باشد.

زمان ثبت نام داوطلبین حائز شرایط شرکت در مصاحبه علمی:

1- ثبت نام از طریق نرم افزار جامع آموزش دانشگاه و انتخاب نرم افزار جامع آموزش از ساعت 8 صبح روز دوشنبه مورخ 1397/04/04 لغایت ساعت 12صبح روز یکشنبه 1397/04/10 می باشد.

1-1- ساعت و برنامه دقیق برگزاری مصاحبه علمی در فایل رشته های مورد پذیرش آمده است.

2- محل برگزاری آزمون برای کلیه داوطلبین اعم از خواهران و برادران در محل دانشگاه به نشانی فوق الذکر می باشد.

1-2- محل برگزاری مصاحبه علمی رشته مدیریت آموزشی ویژه خواهران در محل پردیس خواهران ، به نشانی فوق می باشد.

دریافت اطلاعیه کامل شرایط و مدارک پذیرش دکتری بدون آزمون 97 دانشگاه امام صادق

ثبت‌نام
باخبرم کن!

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها