موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

انتشار جزئیات مصاحبه دکتری 97 پژوهشگاه مواد و انرژی

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

مرحله مصاحبه و سنجش علمی آزمون ورودی دوره دکتری پژوهشگاه مواد و انرژی در سال 1397 در اواخر خرداد ماه برگزار می شود.

به گزارش پی اچ دی تست، بنابر اطلاعیه پژوهشگاه مواد و انرژی، داوطلبان لازم است مدارک ذیل را حداکثر تا آخر وقت اداری روز شنبه مورخ 1397/03/19 از طریق پست الکترونیکی به آدرس  postgrad@merc.ac.ir در یک فایل فشرده (zip یا rar)* و درج کلمه «آزمون دکتری» و نام و نام خانودگی و رشته در قسمت موضوع ایمیل، ارسال نمایند. بدیهی است پس از دریافت مدارک از طریق پست الکترونیکی برای متقاضیان حداکثر ظرف مدت 48 ساعت، پیغام رسید ارسال خواهد شد.

داوطلبان می بایست اصل کلیه مدارک را در روز مصاحبه به همراه داشته باشند.

* حداکثر حجم فایل فشرده 10 مگابایت باشد و کلیه مدارک خوانا اسکن شده باشد.

 

زمان مصاحبه:

زمانبندی اعلام شده در سایت سازمان سنجش و آموزش کشور به شرح ذیل تغییر یافته است و کلیه داوطلبان با همراه داشتن اصل مدارک که توسط ایمیل ارسال نموده اند طبق زمان بندی انجام شده در روزهای تعیین شده راس ساعت 8:00 صبح در پژوهشگاه حضور داشته باشند:

  • کد رشته محل: 4288/ رشته محل: مهندسی مواد و متالورژی(روزانه)/ دوشنبه 97/3/28: از حرف «الف» الی «س» و سه شنبه 97/3/29 از حرف «ش» الی «ی»
  • کد رشته محل: 4122/ رشته محل: مهندسی پزشکی بیو متریال(روزانه) /چهارشنبه 97/3/30: کلیه داوطلبان

توضیح: این برنامه غیر قابل تغییر می باشد و فقط داوطلبانی که روز مصاحبه آنها با روز مصاحبه در سایر دانشگاه ها بر اساس کارنامه سنجش تداخل دارد می توانند با دفتر تحصیلات تکمیلی هماهنگی لازم را حداکثر تا تاریخ 97/3/19بعمل آورند.

 

مدارک مورد نیاز:

  1. اصل شناسنامه و کارت ملی.
  2. مدرک نظام وظیفه بر اساس مفاد دفترچه سازمان سنجش آموزش کشور.
  3. رزومه کامل (CV) شامل مشخصات فردی، تحصیلی و دستاورد های علمی ( پیوست فرم شماره 1).
  4. کارنامه نهایی و انتخاب رشته سازمان سنجش آموزش کشور.
  5. گواهی موقت یا دانشنامه و یا گواهی دانشجوی سال آخر (پیوست فرم شماره 2)به همراه ریز نمرات دوره کارشناسی ارشد. 
  6. صورتجلسه دفاعیه کارشناسی ارشد با درج نمره پایان نامه به همراه چکیده پایان نامه.
  7. گواهی موقت یا دانشنامه به همراه ریز نمرات دوره کارشناسی.

10.گواهی موقت یا دانشنامه به همراه ریز نمرات دوره کاردانی.(در صورت داشتن مدرک کارشناسی ناپیوسته)

  1. مدرک زبان انگلیسی صرفاً جهت مصاحبه:(اختیاری)
  2. اصل پایان نامه دوره های کارشناسی و کارشناسی ارشد.(بصورت دستی در روز مصاحبه به همراه داشته باشید).
  3. معرفی‌نامه مبنی بر صلاحیت تحصیل در دوره دکتری، حداقل از دوتن از استادان قبلی (ترجیحاً مقطع کارشناسی ارشد) به صورت مهر و موم شده در پاکت. (پیوست فرم شماره3) .(بصورت دستی در روز مصاحبه به همراه داشته باشید).
  4. مبلغ 000ر200ر1 ریال به حساب درآمدهای اختصاصی پژوهشگاه به شماره حساب سیبا  2172069002008 با شناسه واریز 51003472 نزد بانک ملی واریز نموده و تصویر فیش را از طریق ایمیل ارسال و اصل فیش را در روز مصاحبه ارائه نمایید.( هزینه ثبت نام و مدارک ارسالی به هیچ عنوان مسترد نخواهد شد).
  5. مستندات دستاوردهای علمی شامل (چاپ یا پذیرش مقالات در مجلات علمی – پژوهشی علمی – ترویجی و کنفرانس های معتبر خارجی و داخلی، تالیف یا ترجمه کتاب، و کسب جایزه های ملی و بین المللی…) مطابق با مطالب درج شده در رزومه علمی پیوست را از طریق ایمیل ارسال و اصل آنها را در روز مصاحبه ارائه نمایید.
  6. داوطلبان استفاده از سهمیه رزمندگان و ایثارگران می بایست اصل معرفی نامه از مراجع ذیربط را در روز مصاحبه به همراه داشته باشند.
  7. داوطلبان استفاده از سهمیه هیأت علمی می بایست اصل گواهی مبنی بر عضو هیأت علمی رسمی قطعی و یا رسمی آزمایشی وزارت متبوع که به تأیید بالاترین مقام مسئول رسیده باشد را در روز مصاحبه به همراه داشته باشند.
  8. گواهی تأیید شده رتبه اول تا سوم در رشته / گرایش در مقطع کارشناسی ارشد.(اختیاری)

    محل انجام مصاحبه : استان البرز، کرج، مشکین دشت، بلوار امام خمینی، پژوهشگاه مواد و انرژی.

 

قابل توجه داوطلبان:

* دانشجویان دکتری صرفاً مجاز به انتخاب پروژه از بین چهار موضوع انتخابی خود در زمان آزمون مصاحبه ورودی می باشند، لازم به ذکر است که قبل از مصاحبه ورودی و پذیرش نهایی دانشجویان دکتری، لیست موضوعات پیشنهادی پروژه های دکتری طی اطلاعیه شماره 2 از تاریخ 97/03/20 در اختیار  ایشان قرار خواهد گرفت.

داوطلبان برای اطلاع از شرایط ثبت نام و جهت کسب اطلاعات بیشتر در ساعات اداری با شماره ‌تلفن‌های  6280040-0263 داخلی 161 دفتر تحصیلات تکمیلی تماس حاصل نمایند.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها