مصوبه دانشگاه رازی برای پذیرش دانشجوی دکتری

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

رئیس دانشگاه رازی کرمانشاه از مصوبه شورای تحصیلات تکمیلی این دانشگاه درباره چگونگی پذیرش نهایی دانشجوی دکتری در دانشگاه رازی خبر داد و گفت: دانشگاه رازی طبق دستور وزیر علوم، اقدام به برگزاری آزمون کتبی دکتری نمی‌کند.

 محمد مهدی خدایی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان این مطلب افزود: همان طور که وزیر علوم به روسای دانشگاهها تاکید کرد که دانشگاهها دیگر آزمون کتبی درون دانشگاهی برای پذیرش نهایی دانشجوی دکتری برگزار نکنند دانشگاه رازی کرمانشاه نیز از این تاکید وزیر علوم تبعیت می کند و تنها آزمون کتبی در زمینه پذیرش دانشجوی دکتری را آزمونی می داند که توسط سازمان سنجش آموزش کشور برگزار می شود.

رئیس دانشگاه رازی کرمانشاه درباره سیاست دانشگاه رازی جهت پذیرش نهایی دانشجوی دکتری گفت: آنچه که مسلم است با برگزاری مصاحبه علمی در بین افرادی که از سوی سازمان سنجش به دانشگاه معرفی می شوند دانشجویان دکتری خود را انتخاب می کنیم و البته بررسی سوابق و مدارک علمی داوطلبان نیز از دیگر راههای گزینش نهایی داوطلبان ورود به مقطع دکتری است.
ثبت‌نام
باخبرم کن!

1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
مریم تکنولوژیست
مهر ۸, ۱۳۹۲ ۳:۰۳ ب٫ظ

سلام همسرم نفر اول کارشناسی ارشد رشته تکنولوژی آمموزشیه آیا نمیتونه بدون آزمون در دکتری بورس بشه؟