موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

نحوه تعیین حوزه برگزاری آزمون دکتری 90

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

شهرستان محل اقامت فعلی داوطلبان کنکور نیمه متمرکز دکتری، همان محل آزمون فرد محسوب می شودبه گزارش خبرنگار مهر، برخی از داوطلبان اولین آزمون نیمه متمرکز دکتری سال 90 در تماس با خبرگزاری مهر از اختلاف و مغایرت محل آزمون و محل اقامت در کارت آزمون خود خبر دادند و یاد آور شدند که با وجود انتخاب یک شهر برای محل آزمون خود اما شهر محل اقامت دائمی فرد برای محل آزمون درج شده است.

این داوطلبان که با مشکلات مشابه با مهر تماس گرفته بودند، اظهار داشتند: برخی از داوطلبان در موعد مقرر هم نسبت به تغییرات در کارت آزمون خود اقدام کرده بودند اما همچنان محل اقامت دائم به عنوان محل آزمون در کارت آزمون درج شده است.

یکی از داوطلبان در این زمینه یادآور شد: محل اقامت فعلی من شیراز است اما محل اقامت دائم من زنجان است ولی در زمان درج محل آزمون در کارت تقاضانامه محل آزمون خود را شیراز تعیین کرده بودم ولی بازهم محل آزمون زنجان درج شده است.

در همین زمینه دکتر سید جلال طباطبایی معاون اجرایی سازمان سنجش آموزش کشور در گفتگو با مهر یادآور شد: سازمان سنجش آموزش کشور در اطلاعیه های متعدد در تاریخ های یکم، 22 و 24 اسفند سال 89 اطلاع رسانی لازم را انجام داده است که شهرستان محل آزمون داوطلبان بر اساس مندرجات بند 34 تقاضانامه تعیین شده است.

وی افزود: بر اساس این بند شهرستان محل اقامت فعلی داوطلب، همان محل آزمون فرد است و داوطلبان در فرصت های اعلام شده می توانستند مشخصات خود را ویرایش و اصلاح کنند.

معاون سازمان سنجش آموزش کشور یادآور شد: یکی از ویژگی های مهم این آزمون شخصی سازی دفترچه های کنکور دکتری است و از همین رو داوطلب برای شرکت در آزمون باید به همان حوزه امتحانی مندرج در کارت خود مراجعه کند و امکان تغییر حوزه امتحانی برای داوطلبان وجود ندارد.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها