موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

جدیدترین تصمیمات وزارت علوم درباره کنکور دکتری 91

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

مدیر کل دفتر پشتیبانی و حمایت آموزش عالی وزارت علوم از آخرین تصمیمات اتخاذ شده درباره کنکور نیمه متمرکز دکتری خبر داد و گفت: منابع درسی کنکور دکتری تخصصی تر و دروس کارشناسی و کارشناسی ارشد در آن گنجانده می شود.سعید قدیمی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اتخاذ آخرین تصمیمات وزارت علوم، تحقیقات و فناوری درباره کنکور دکتری گفت: بررسیها فعلاً روی تعیین مواد آزمون صورت می گیرد که امیدواریم نتایج آن تا آخر مهر ماه جاری اعلام شود.

وی با اشاره به تخصصی شدن منابع درسی کنکور دکتری اظهار داشت: طبق آیین نامه دوره نیمه متمرکز دکتری، منابع درسی کنکور دکتری تخصصی تر و دروس کارشناسی و کارشناسی ارشد در آن گنجانده می شود. هم اکنون شورای تخصصی روی این موضوع کار می کند تا مواد متناسب با آیین نامه دکتری ارائه شود.

مدیر کل دفتر پشتیبانی و حمایت آموزش عالی وزارت علوم با اشاره به یک شرط و اساس تعیین مواد امتحانی تاکید کرد: در آیین نامه دوره دکتری اعلام شده که دروس از مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد باشد و سعی ما این است که این دروس را بر اساس دانش دانشجویان نه حفظیات آنان به سمت تخصصی شدن پیش ببریم.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها