موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

کارنامه داوطلبان کنکور دکتری 90 منتشر شد

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

قائم مقام سازمان سنجش آموزش کشور از انتشار کارنامه نهایی برای 14 هزار داوطلب نخستین آزمون دکتری نیمه متمرکز سال 90 خبر داد و گفت: داوطلبان می توانند از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور کارنامه خود را مشاهده کنند.دکتر ابراهیم خدایی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: بیش از 130هزار نفر در این آزمون شرکت کردند که از این تعداد 14 هزار به دانشگاهها معرفی شدند و در نهایت 5 هزار و 400 نفر در مقطع دکتری پذیرفته شدند.

وی افزود: کارنامه نهایی برای 14 هزار نفر از داوطلبان کنکور دکتری که توانستند حد نصاب اولیه را کسب کنند و به دانشگاهها معرفی شدند، صادر شده است.

خدایی اظهار داشت: در کارنامه های منتشر شده، انتخاب های فرد، نمره و رتبه فرد در آن انتخابها اعلام شده است. همچنین آخرین رتبه پذیرفته شده در سهمیه مربوط به همان داوطلب نیز اعلام شده است.

معاون سازمان سنجش آموزش کشور یادآور شد: نمرات اعلام شده بر اساس نمرات اعلامی از سوی دانشگاهها درج شده است و در صورتی که فرد با گزینه “فاقد حد نصاب نمره علمی دانشگاه” مواجه شود به این معنا است که نتوانسته است در بخش مصاحبه و شفاهی نمره مطلوب دانشگاه را کسب کند.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها