موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

پذیرش 3 هزار دانشجوی دکتری تکمیل ظرفیت تا بهمن

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

رییس سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به تعیین تکلیف برای افزایش ظرفیت آزمون دکتری سال 90 گفت: افزایش ظرفیت کنکور دکتری 90 پس از اعلام ظرفیت نهایی دانشگاهها تا بهمن ماه انجام می شود.وی اضافه کرد: دانشگاهها ظرفیت جدید خود را به میزان حدود 3 هزار نفر به وزارت علوم اعلام کرده اند که به زودی و پس از نهایی شدن ظرفیت اعلامی از دو دانشگاه باقیمانده، مراحل اجرایی افزایش آغاز می شود.

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: پس از نهایی شدن ظرفیت اعلامی از سوی دانشگاهها، فرم انتخاب رشته افراد حائز شرایط منتشر می شود و افراد می توانند آن را تکمیل کنند.

به گزارش مهر، شورای عالی انقلاب فرهنگی در جلسه 692 این شورا در بیست و یکم تیرماه 90، مصوب کرد ظرفیت پذیرش دانشجوی دکتری از 5 هزار و 600 نفر به 10هزار نفر افزایش پیدا کند. وزارت علوم، تحقیقات و فناوری نیز در راستای اجرایی شدن این مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی، اعلام کرد که در نظر دارد این افزایش ظرفیت را با توجه به توانمندی، قابلیت علمی، آموزشی و پژوهشی موجود در هر دانشگاه انجام دهد.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها