موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

ثبت‌نام کنکور دکترا 91 دانشگاه آزاد تا 23 آذرماه ادامه دارد

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

ثبت‌نام دوره دکترای تخصصی با آزمون و بدون آزمون دانشگاه آزاد اسلامی تا 23 آذر ماه از طریق سایت مرکز آزمون به نشانی www.azmoon.org  ادامه دارد.

محمدرضا مهرادفر معاون اجرایی مرکز آزمون دانشگاه آزاد در گفت‌وگو با ایسنا، با اعلام این خبر، گفت: داوطلبان می‌توانند تنها از طریق کارت‌های عضو شتاب، کارت اعتباری ثبت‌نام را تهیه کنند.

وی با تاکید براینکه با هر کارت اعتباری تنها یکبار امکان ثبت‌نام وجود دارد، اظهار کرد: داوطلبان باید برای دریافت کارت اعتباری ثبت‌نام با آزمون مبلغ 85 هزار تومان و برای ثبت‌نام بدون آزمون مبلغ 12 هزار تومان پرداخت کنند.

وی با بیان اینکه داوطلب متقاضی استفاده از سهمیه بنیاد شهید، کد رهگیری 12 رقمی ایثارگری خود را باید از طریق سایت بنیاد شهید دریافت کنند، تصریح کرد: همچنین داوطلبان متقاضی استفاده از سهمیه رزمنده یا بسیجی فعال باید کد رهگیری 12رقمی را از مراکز سپاه دریافت نمایند.

مهرادفر درباره روند ثبت‌نام اینترنتی، گفت: اگر تکمیل اطلاعات هر کدام از فرم‌های مراحل ثبت‌نام بیش از 20 دقیقه به طول بیانجامد، کلیه اطلاعات ورودی داوطلب حذف و باید دوباره ورود اطلاعات را انجام دهد.

وی با تاکید بر اینکه پس از پایان مراحل ثبت‌نام و دریافت شماره پرونده و کد رهگیری، امکان ثبت‌نام مجدد از طریق آن کارت یا ویرایش اطلاعات ثبت‌نام برای داوطلب وجود ندارد، خاطرنشان کرد: داوطلبان باید پس از ثبت‌نام، شماره پرونده و کد رهگیری را یادداشت و تا زمان اعلام نتایج نهایی آن را نگهداری کنند.

معاون مرکز آزمون دانشگاه آزاد در خاتمه با اشاره به برگزاری آزمون دکتری تخصصی دانشگاه آزاد در روزهای چهارم و پنجم اسفند ماه سال جاری، درباره ظرفیت پذیرش در این آزمون، گفت: ظرفیت پذیرش در این دوره از آزمون متناسب با افزایش رشته محل، افزایش می‌یابد.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها