موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

پذیرش دانشجوی دکتری پژوهش محور در جهاد دانشگاهی

رئیس جهاد دانشگاهی با بیان اینکه 15 رشته دکتری پژوهش محور در جهاد دانشگاهی راه اندازی شده است، گفت: از بهمن ماه سال جاری 31 دانشجو در این دوره ها مشغول به تحصیل می شوند.
به گزارش خبرنگار مهر، دکتر محمد حسین یادگاری پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اشاره به فعالیت 3 دهه جهاد دانشگاهی افزود: جهاد دانشگاهی وارد فعالیت 30 ساله دوم خود می شود که در این راستا برنامه هایی را برای مهندسی و بازنگری فعالیت های جهاد دانشگاهی در دستور کار داریم.

رئیس جهاد دانشگاهی با بیان اینکه در این برنامه به بازخوانی فعالیت های جهاد دانشگاهی پرداخته می شود، اظهار داشت: ایجاد دوره های آموزشی از رویکردهای مهم این برنامه است که در حال حاضر موفق به اخد مجوز برای راه اندازی دوره های دکتری پژوهش محور شدیم.
 
وی ادامه داد: در این راستا 15 رشته دکتری پژوهش محور ایجاد شد و از بهمن ماه سال جاری 31 دانشجو در این دوره ها مشغول به تحصیل می شوند.
 
یادگاری با تاکید بر اینکه دوره های دکتری پژوهش محور در رشته های مهندسی و فنی و علوم پایه راه اندازی شد، خاطر نشان کرد: علاوه بر این مجوزهایی از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای رشته های مرتبط با فعالیت های پژوهشگاه های ابن سینا و رویان در رشته های بیوفیزیک، علوم جانوری، زیست شناسی اخذ شد.
ثبت‌نام
باخبرم کن!

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها