موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

زمان ثبت‌نام آزمون دکتری دانشگاه آزاد تا چهارشنبه ادامه دارد

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

رییس مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به اتمام مهلت ثبت‌نام آزمون دکتری تخصصی در روز چهارشنبه 23 آذر ماه، نحوه گزینش دانشجو در این دوره را تشریح کرد.

عبدالله سجادی جاغرق در گفت‌وگو با ایسنا گفت: ثبت‌نام آزمون دکتری تا روز چهارشنبه 23 آذر ماه از طریق سایت مرکز آزمون به نشانی www.azmoon.org  ادامه دارد و داوطلبان باید در مهلت باقیمانده فرم اینترنتی مربوط به ثبت‌نام و شرکت در این دوره را صادقانه و با دقت تکمیل کند، چرا که مسئولیت صحت کلیه مندرجات فرم‌های تکمیل شده به عهده داوطلب است و چنانچه مغایرتی در این موارد وجود داشته باشد، هیچگونه اعتراضی وارد نیست.

وی با تاکید بر اینکه سوالات آزمون ورودی دوره دکتری تخصصی دانشگاه آزاد به صورت تشریحی است، خاطرنشان کرد: پس از برگزاری آزمون، پاسخنامه‌های تشریحی داوطلبان بعد از سربرگ شدن، توسط اساتید تصحیح، بازبینی و نمره گذاری می‌شود.

وی در خصوص تاثیر معدل در گزینش، گفت: معدل کتبی داوطلبان پس از اعمال ضرایب بر روی نمرات خام هر درس محاسبه و داوطلبان به ترتیب معدل کتبی از بالاترین نمره به پایین ترین نمره رتبه بندی می‌شوند.

وی با بیان اینکه در هر رشته تعدادی از داوطلبان در صورت احراز شرایط توسط گروه تخصصی مربوطه و با توجه به اولویت معدل کتبی به مصاحبه دعوت می‌شوند، اظهارکرد: پس از انجام مصاحبه، نمره کل دعوت شدگان به مصاحبه بر اساس 75 درصد نمره کتبی و 25 درصد نمره مصاحبه تعیین و سپس به ترتیب نمره کل از بالاترین نمره به پایین ترین نمره رتبه‌بندی می‌شوند.

رییس مرکز آزمون با تاکید بر اینکه گزینش دانشجو در هر رشته به تعداد ظرفیت تعیین شده و با توجه به اولویت نمره کل انجام می‌شود، تصریح کرد: گزینش دانشجو در هر رشته در کلیه واحدهای دانشگاهی مجری به صورت همزمان انجام می‌شود، داوطلبان هر رشته با اولویت نمره کل ابتدا در واحد انتخابی و در صورت تکمیل ظرفیت، در سایر واحدهای مجری رشته، گزینش خواهند شد.

 

ثبت‌نام
باخبرم کن!

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها