موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

شروع ثبت نام آزمون دکتری دانشگاه آزاد 91 از یکشنبه

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

ثبت نام در کنکور دکتری تخصصی سال 91 دانشگاه آزاد اسلامی از یکشنبه 13 آذرماه در سامانه ثبت نام مرکز آزمون این دانشگاه آغاز می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، ثبت نام در آزمون دکتری تخصصی 91 دانشگاه آزاد اسلامی از روز یکشنبه 13 آذرماه سال جاری در سامانه ثبت نام مرکز آزمون این دانشگاه به نشانی www.azmoon.org آغاز می شود و فرآیند ثبت نام تا 23 آذرماه جاری ادامه دارد.

داوطلبان می توانند با مراجعه به این پایگاه نسبت به خرید اینترنتی کارت اعتباری ثبت نام از طریق کارتهای بانکی عضو شتاب اقدام کنند.

دفترچه راهنمای این آزمون از طریق همین پایگاه اطلاع رسانی قابل دریافت است و داوطلبان در صورت تمایل می توانند با مراجعه به دفاتر پستی در سراسر کشور این دفترچه را تهیه کنند.

پیش از این قرار بود ثبت نام در کنکور دکتری تخصصی 91 دانشگاه آزاد اسلامی از امروز چهارشنبه 9 آذرماه آغاز و آزمون آن روزهای 20 و 21 بهمن ماه سال جاری برگزار شود که علاوه بر تغییر در زمان ثبت نام، زمان برگزاری این کنکور به روزهای 4 و 5 اسفندماه سال جاری موکول شد.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها