مهلت ثبت نام کنکور دکتری تمدید شد/ مهلت ویرایش اطلاعات از 10 بهمن

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به مهلت ثبت نام آزمون ورودی دوره دکتری نیمه متمرکز سال 91 گفت: با توجه به اینکه برخی از داوطلبان هنوز موفق به ثبت نام نشده اند، زمان ثبت نام تا ساعت 24 روز چهارشنبه 5 بهمن تمدید شد.

 حسین توکلی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: نظر به اینکه برخی داوطلبان متقاضی ثبت نام و شرکت در آزمون ورودی دوره دکتری نیمه متمرکز سال 91 تاکنون برای ثبت نام اقدام نکرده اند لذا به منظور تسهیلات لازم برای این گروه از داوطلبان ترتیبی اتخاذ شده است که این دسته از داوطلبان با رعایت شرایط و ضوابط بتوانند در آزمون ثبت نام کنند.

وی افزود: داوطلبان آزمون ورودی دوره دکتری نیمه متمرکز سال 91 حداکثر تا ساعت 24 روز چهارشنبه 5 دی ماه می توانند با مراجعه به سایت سازمان و پس از مطالعه دفترچه و آماده کردن اطلاعات و تکمیل فرم پیش نویس تقاضانامه و مطمئن شدن از اطلاعات مندرج در آن نسبت به تکمیل فرم تقاضانامه الکترونکی ثبت نام، اقدام کنند.

توکلی یادآور شد: اطلاعات ثبت نامی کلیه داوطلبان که در آزمون ورودی دوره دکتری نیمه متمرکز سال 91 ثبت نام کرده اند  از روز دوشنبه 10 بهمن تا روز چهارشنبه 12 بهمن به منظور مشاهده و کننترل اطلاعات مندرج و ودر صورت لزوم برای ویرایش اطلاعات بر روی سایت سازمان قرار می گیرد و داوطلبان می توانند با درج کد رهگیری خود که در زمان ثبت نام دریافت کرده اند، اطلاعات را کنترل یا ویرایش کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به آمار داوطلبانی که تاکنون در آزمون ورودی دوره دکتری نیمه متمرکز سال 91 ثبت نام کرده اند، گفت: تا روز گذشته بیش از 60 هزار نفر در این آزمون ثبت نام کرده اند.

به گزارش مهر، داوطلبان می توانند با ورود به سایت سنجش به نشانی www.sanjesh.org و دریافت دفترچه علاوه بر خریداری کارت اعتباری ثبت‌نام در این آزمون ثبت نام کنند. هزینه ثبت نام در این دوره از آزمون 232 هزار و 500 ریال (معادل 23 هزار و 250 تومان) است. وجه ثبت نام شرکت در آزمون یک کدرشته امتحانی صرفاً به صورت اینترنتی قابل پرداخت است.

آزمون در 285 کد رشته امتحانی در گروه های علوم انسانی، علوم پایه، علوم فنی مهندسی، کشاورزی و منابع طبیعی، هنر، علوم پزشکی، دامپزشکی، زبان و تربیت بدنی و علوم ورزشی در روز 25 فروردین ماه 91 برگزار می شود.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها