بورس دکتری بدون کنکور نخبگان

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

با اعطای بورس دکتری به استعدادهای برتر، از مهرماه سال 91 تعداد 100 نخبه کشوری بدون آزمون در دانشگاه های کشور در مقطع دکتری ادامه تحصیل می دهند.

بنیاد ملی نخبگان به تعدادی از استعدادهای برتر مشمول ضوابط و مقررات این بنیاد که تا پایان شهریور سال 91 دانش آموخته مقطع کارشناسی ارشد می شوند و قصد دارند برای مهرماه سال آینده در مقطع دکتری تحصیل کنند، بدون آزمون ورودی متمرکز بورس اعطا می کند.

به گزارش خبرنگار مهر، از جمله شرایط پذیرش این بورس این است که واجدین شرایط باید تا شهریورماه آینده فارغ التحصیل شوند. دریافت مقرری تحصیلی بنیاد و اعطای بسته حمایتی به دانشگاه پذیرنده نخبگان برای شهریه و خرید تجهیزات پژوهشی از مهمترین تسهیلات بنیاد ملی نخبگان برای این دسته از افراد است.
زمان آغاز به تحصیل در مقطع دکتری این افراد مهرماه سال اعلام شده است.
دکتر نسرین سلطانخواه- معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری با اشاره به تسهیلات بورس دکتری استعدادهای برتر خاطر نشان کرد: با اعلام فراخوان بورس سطح دکتری برای استعدادهای برتر و ثبت نام واجدین شرایط، تعدادی از این نخبگان برای ادامه تحصیل در دوره دکتری انتخاب شدند.
وی با بیان اینکه در مهرماه سال 91 تعداد 100 نفر برای ادامه تحصیل در دوره دکتری انتخاب شدند، یادآور شد: پذیرفته شدگان بدون گذراندن آزمون متمرکز در سطح دکتری در دانشگاه های داخل ادامه تحصیل خواهند داد.
سلطانخواه با بیان اینکه اسامی این دسته از پذیرفته شدگان اعلام خواهد شد، ادامه داد: در حال حاضر در مرحله بررسی صلاحیتها هستیم که نتایج آن به محض آماده شدن اعلام می شود.
معاون علمی و فناوری رئیس جمهور با اشاره به نحوه پذیرش این دسته از نخبگان، توضیح داد: دانشگاه ها علاوه بر اینکه دانشجویان عادی خود را در دوره دکتری پذیرش می کنند، ظرفیت اضافه ای را به عنوان بورس نخبگان و استعدادهای برتر با توافق وزارتخانه های علوم و بهداشت و بنیاد ملی نخبگان در نظر خواهند گرفت.
ثبت‌نام
باخبرم کن!

3 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دریا
شهریور ۴, ۱۳۹۱ ۱۲:۵۷ ب٫ظ

سلام من هم دقیقا شرایط شما رو دارم. از تحصیلم ۴ سال میگذره اما رزومه بنده پر از مقاله ISI، پژوهشی، ترویجی، همایش های بین المللی و داخلی به عنوان سخنران ، پروژه های ملی و ….
حیف که اینها جایی سنجیده نمی شن به جرم اینکه ۲ سال از فارغ التحصیلی ات گذشته
اگه شما تونستین کاری بکنین لطفا تو همین سایت کامنت بذارین

گلاره
اردیبهشت ۱۳, ۱۳۹۱ ۹:۰۶ ب٫ظ

سلام
احتمالاعنوان فراخوان این بوده:نخبه های متفاوت بخوانند.
واقعا جای تاسف!!!! چرا باید این فراخوان مبهم باشه؟؟؟؟؟؟؟ اگه یه چیزی اصولی و بدون بازهم پارتی بازی باشه چرا نبایید به گونه ایی اطلاع رسانی بشه که همه نخبه ها مطلع بشن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مسلم
فروردین ۱۱, ۱۳۹۱ ۰:۲۸ ق٫ظ

سلام
از معاونت محترم علمی و فناوری تمنا دارم افرادی را که دانشگاه یاسوج در دو سال گذشته بورس نموده و یا اسمی انها را جهت بورس اعلام نموده،کمیته ای حقیقت یاب را مسئول بررسی صلاحیت های انها نمایند، اماناز بی عدالتی و باندبازی در انجا