موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

مهترین زمان های آزمون دکتری 91

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

دکتر توکلی ، مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور : کارت شرکت در آزمون ورودی دوره دکتری تخصصی سال 91 از روز دوشنبه 21 فروردین 91 تا روز چهارشنبه 24 فروردین 91 توزیع می شود و در این مدت زمانی نیز لازم است داوطلبان به اطلاعیه هایی که درباره آزمون و شرایط شرکت در آن اعلام می شود، توجه کنند.

برگزاری آزمون در 25 فروردین ماه 91

وی خاطرنشان کرد: آزمون در روز پنجشنبه 25 فروردین ماه 91 در 285 کد رشته، 32 شهر برگزار می شود. آزمون اختصاصی در صبح روز امتحان و آزمون عمومی در بعدازظهر روز امتحان خواهد بود .

اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری سال 91 در 3 خرداد 91

مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در مصاحبه با خبرگزاری مهر گفت: نتایج اولیه آزمون دکتری سال 91 در 3 خرداد 91 به صورت کارنامه به اطلاع داوطلبان می رسد. داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته می شوند لازم است بر اساس برنامه زمانی از 3 خرداد تا 7 خرداد به سایت سازمان مراجعه کرده و پس از دریافت دفترچه انتخاب رشته، نسبت به انتخاب رشته اقدام کرده و کد رشته های انتخابی را در فرم وارد کنند.

انتخاب رشته در 3 تا 7 خرداد 91

وی افزود: معرفی اولیه داوطلبان به صورت سه برابر و 80 درصد نمره آزمون کتبی و 20 معدل کارشناسی و کارشناسی ارشد (معدل های تراز می شوند) و سهمیه داوطلبان صورت می گیرد و فهرست اسامی پذیرفته شدگان به منظور شرکت در مصاحبه و دیگر مراحل گزینش با توجه به معرفی حداکثر در سه کد رشته محل در پایان خردادماه از سوی سازمان سنجش منتشر می شود و معرفی شدگان باید بر اساس برنامه اعلامی از سوی دانشگاهها در مصاحبه شرکت کنند.

فهرست نهایی اسامی پذیرفته شدگان 20 شهریور منتشر می شود

توکلی کفت: فهرست اسامی پذیرفته شدگان 20 شهریور منتشر می شود و کارنامه نهایی نیز در اواخر شهریور ماه 91 از طریق سازمان سنجش منتشر می شود.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها