موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

اطلاعیه سازمان سنجش در مورد بورس دکتری دانشگاه امام حسین

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

اطلاعیه ثبت نام و اعطای بورس تحصیلی دکتری سال 91 در دانشگاه جامع امام حسین (ع) : 

 

دانشگاه جامع امام حسین(علیه السلام) که یکی از دانشگاه های سازمانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است،  به منظور تأمین نیروی انسانی متخصص و متعهد در کادر مورد نیاز سپاه، مطابق با شرایط و ضوابط ذیل از بین شرکت کنندگان در آزمون دکترای نیمه متمرکز وزارت علوم، در رشته ریز زیست فناوری – نانو بیوتکنولوژی (برای تحصیل در دانشگاه جامع امام حسینعلیه السلام) و در سایر رشته های تحصیلی مورد نیاز، به صورت بورسیه (برای تحصیل در سایر دانشگاه های وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری) دانشجو می پذیرد.
تعاریف :
الف) فهرست چند برابر ظرفیت: به آن دسته از افرادی گفته می شود که در آزمون ورودی تحصیلات تکمیلی حد نسبی و نمره علمی مجاز را کسب نموده و به عنوان یکی از افراد، شانس قبولی دارد. این افراد لازم است برابر شرایط و مقررات سپاه مراحل گزینش را طی نمایند.
ب) سیر مراحل گزینش: افراد اعلام شده در فهرست چند برابر ظرفیت، پس از بررسی شرایط و پیش از پذیرش قطعی، مراحل گزینش اعتقادی و … و معاینات پزشکی را طی خواهند کرد.
توجه: بدیهی است قرار گرفتن در فهرست چند برابر ظرفیت و نیز موفقیت در سیر مراحل گزینش به منزله قبولی قطعی نبوده و پذیرش نهایی دانشجویان منوط به اعلام سازمان سنجش آموزش کشور خواهد بود.
ج) دانشجویان بورس: داوطلبینی که حد نصاب نمره علمی لازم را کسب کرده و در فهرست چند برابر ظرفیت به دانشگاه ها معرفی شوند و مراحل گزینش سپاه را با موفقیت طی نمایند و در فهرست قبول شدگان نهایی از سوی سازمان سنجش اعلام شوند، به عنوان دانشجوی بورس در مقطع دکتری مشغول به تحصیل خواهند شد. کلیه دانشجویان بورس پس از اتمام تحصیل به استخدام سپاه درخواهند آمد و دانشجویان پذیرفته شده در دانشگاه جامع امام حسینعلیه السلام  از خوابگاه و کمک هزینه تحصیلی برخوردار خواهند شد.

شرایط عمومی و اختصاصی داوطلبان :
شرایط عمومی :
الف) داوطلبان لازم است شرایط عمومی و اختصاصی لازم جهت شرکت در آزمون ورودی تحصیلات تکمیلی که از سوی سازمان سنجش آموزش کشور اعلام شده و در دفترچه راهنمای آزمون درج شده است را دارا باشند.
ب) نداشتن منع از لحاظ مقررات وظیفه بودن و مشخص بودن وضعیت آن.
ج) اعتقاد به مبانی اسلام ناب محمدی(صلی ا…علیه و آله و سلم) ، انقلاب اسلامی و نظام ج.ا.ا
د) اعتقاد و التزام عملی به ولایت مطلقه فقیه
ه) التزام عملی به احکام اسلام و قوانین جمهوری اسلامی و رعایت موازین اخلاق اسلامی
و) عدم محکومیت به محرومیت از خدمات دولتی
ز) داشتن حسن شهرت اخلاقی و اجتماعی و عدم سوء سابقه
ح) دارا بودن تابعیت جمهوری اسلامی ایران
ط) داشتن سلامت و توانایی جسمی و روانی
ی) مرد بودن (پذیرش خواهران مجاز نمی باشد)
شرایط اختصاصی:
1) حداکثر سن 26 سال
تبصره 1 : مدت خدمت دوره ضرورت به حداکثر سن اضافه می گردد.
تبصره 2 : برای بسیجیان فعال بنا بر مدت فعالیت در بسیج تا حداکثر یک سال به مدت مذکور اضافه می گردد.
تبصره 3 : برای اعضاء درجه یک خانواده های معظم شهدا ، جانبازان و مفقودالاثرها حداکثر سن با احتساب کلیه موارد ذکر شده 28 سال می باشد.
2) داشتن حداقل معدل 15 در مقطع کارشناسی ارشد برای فارغ التحصیلان دانشگاه های دولتی
3) داشتن حداقل معدل 16 در مقطع کارشناسی ارشد برای فارغ التحصیلان سایر دانشگاه ها
تسهیلات:
هر یک از داوطلبان متقاضی عضویت در سپاه و تحصیل در دانشگاه جامع امام حسین(علیه السلام در حین تحصیل کمک هزینه تحصیلی دریافت می نمایند و پس از سیر مراحل گزینش و ارزشیابی حین آموزش به عضویت سپاه درخواهند آمد. افراد نخبه و دارای ویژگی های برتر ) مطابق شرایط وزارت علوم( در الویت جذب می باشند و پس از اتمام دوره دکتری به آنها خانه سازمانی تحویل خواهد شد.
متقاضیان، برگ درخواست پیوست را تکمیل و حداکثر تا 25/2/1391 به پست الکترونیکی sanjeshjame@ihu.ac.ir  یا توسط پست سفارشی به نشانی تهران – صندوق پستی 995-16765 دانشگاه جامع امام حسین علیه السلام (معاونت آموزش) ارسال نمایند.

دریافت فایل  دریافت فرم تقاضای تحصیل و عضویت

ثبت‌نام
باخبرم کن!

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها