تنوع چینش سئوالات کنکور دکتری 91

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور  گفت: تمامی دفترچه ها و پاسخنامه های آزمون دکتری در این دوره شخصی سازی شده است

حسین توکلی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: 187 هزار و 424 نفر در آزمون روز جمعه 25 فروردین ماه 91 به رقابت می پردازند. این تعداد از داوطلبان در 9 گروه آموزشی و 285 کد رشته شرکت دارند.

وی یادآور شد: 94 حوزه امتحانی در 32 شهرستان به عنوان حوزه های امتحانی کنکور دکتری درنظر گرفته شده است که از این تعداد 35 حوزه امتحانی به شهر تهران اختصاص دارد.

توکلی اضافه کرد: آزمون اختصاصی در صبح روز جمعه و آزمون عمومی در بعدازظهر روز جمعه برگزار می شود و درب حوزه های امتحانی در صبح ساعت 7:30 و در بعدازظهر ساعت 14:00 بسته خواهد شد.

وی درباره ویژگی دفترچه آزمون های اختصاصی و عمومی کنکور دکتری سال 91 گفت: دفترچه آزمون اختصاصی با تعداد متفاوت سئوالات برای هر گروه آموزشی به همراه پاسخنامه مربوطه توزیع می شود. برای آزمون بعدازظهر دو دفترچه آزمون زبان انگلیسی و آزمون استعداد تحصیلی با مدت زمان پاسخگویی 120 دقیقه برای هر دفترچه به همراه یک فرم نظرخوانی میان داوطلبان توزیع می شود.

مشاور عالی سازمان سنجش خاطرنشان کرد: دفترچه ها و پاسخنامه ها همگی شخصی سازی شده اند و تنوع چینش سئوالات هم برای این دوره اعمال شده است.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها