موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

توزیع کارت آزمون دکتری از دوشنبه آغاز می‌شود

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

ومین آزمون دکتری با رقابت 178 هزار و 424 داوطلب در 285 کد رشته و 9 گروه آموزشی روز جمعه 25 فروردین ماه در 32 شهرستان مختلف و 94 حوزه امتحانی برگزار می‌شود.

حسین توکلی مشاورعالی سازمان سنجش در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به رقابت 178 هزار و 424 داوطلب در آزمون دکتری، گفت: 107 هزار و 926 داوطلب مرد در این دوره از آزمون ثبت‌نام کردند که به عبارتی دیگر بیش از 60 درصد داوطلبان را مردان تشکیل می‌دهند، همچنین تعداد داوطلبان در مقایسه با سال گذشته 35/45 افزایش داشته است.

وی با اشاره به آغاز توزیع کارت ورود به جلسه آزمون دکتری از روز دوشنبه 21 فروردین ماه از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org، گفت: درصورت وجود نقص احتمالی داوطلبان باید از روزچهارشنبه تا پنجشنبه 23 و 24 فروردین ماه به حوزه‌های‌ رفع نقص کارت مراجعه کنند.

وی افزود: داوطلبان‌ متقاضی شرکت‌ ‌ در آزمون‌، برای پرینت کارت شرکت در آزمون باید در مهلت مقرر با مراجعه به سایت سازمان سنجش با وارد کردن اطلاعات شخصی شامل نام خانوادگی ونام ، سریال شناسنامه و تاریخ تولد و یا نام خانوادگی، نام و کد رهگیری یک نسخه پرینت از کارت شرکت در آزمون تهیه کنند، بدیهی است برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و همچنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است.

وی با اشاره به برگزاری آزمون اختصاصی در نوبت صبح و عمومی که شامل زبان و استعداد تحصیلی در نوبت بعدازظهر، گفت: برای داوطلبان شرکت کننده در آزمون مذکور دو کارت شرکت در آزمون در نظر گرفته شده است که داوطلبان باید نسبت به پرینت هر دو کارت اقدام کنند.

توکلی با اشاره به نحوه رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون، اظهارکرد: چنانچه داوطلبان مغایرتی در اطلاعات مندرج در بندهای نام خانوادگی و نام ، سال تولد، شماره شناسنامه، کدملی، معدل مقطع کارشناسی، معدل مقطع کارشناسی ارشد، زمان فارغ التحصیلی کارشناسی ارشد، موسسه فارغ‌التحصیلی کارشناسی ارشد، هیات علمی (مربی آموزشی رسمی) کارت شرکت در آزمون مشاهده کنند، باید برای اصلاح مورد یا موارد مذکور از طریق لینک مربوط حداکثر تا 26 فروردین ماه به سایت سازمان سنجش مراجعه کنند.

وی افزود: همچنین داوطلبان در صورتی که نسبت به بندهای جنس و معلولیت کارت شرکت در آزمون مغایرتی مشاهده کنند، باید از روز چهارشنبه تا یک روز قبل از برگزاری آزمون به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه رفع نقص حوزه مربوط مراجعه کنند، البته در خصوص بندهای کد ونام رشته امتحانی و محل برگزاری آزمون هیچگونه تقاضایی پذیرفته نمی‌شود.

مشاور عالی سازمان سنجش با بیان اینکه کلیه دفترچه‌های آزمون شخصی سازی شده است، اظهار کرد: دفترچه‌های این دوره از آزمون دارای تنوع است.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها