موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

167 هزار نفر کارت شرکت در جلسه آزمون دکتری خود را دریافت کرده اند

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

مشاور عالی سازمان سنجش در خصوص سختی سوالات گفت: این آزمون، آزمون بسیار رقابتی است و اگر سوالی دشوار باشد برای کلیه داوطلبان یکسان است و اگر سوالی نیز پس از بررسی مشخص شد که اشتباه است حذف خواهد شد. وی  با اشاره به ثبت نام 178 هزار و 424 داوطلب در دومین دوره آزمون نیمه متمرکز دکتری گفت: حدود 166 هزار و 790 داوطلب برای شرکت در آزمون، کارت ورود به جلسه دریافت کردند.

 

حسین توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان اینکه 166 هزار و 790 داوطلب از کارت ورود به جلسه خود پرینت گرفته‌اند اظهار کرد: بر این اساس حدود 11 هزار و 634 نفر به سایت سازمان سنجش برای دریافت کارت آزمون مراجعه نکرده‌اند که در واقع می‌توان گفت: حدود 93،5 درصد از داوطلبان کارت آزمون دریافت کرده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه هیچ داوطلبی برای شرکت در آزمون دکتری محروم نشده است، اظهار کرد: قبل از اینکه اسامی مجازین به دانشگاه‌ها برای مرحله دوم آزمون اعلام شود صلاحیت آنها بررسی می‌شود.

مشاور عالی سازمان سنجش با تاکید بر اینکه آزمون دکتری روز جمعه 25 فروردین با نظم و انضباط و کیفیت مطلوب برگزار شد، گفت: تا کنون مشکل خاصی از دومین آزمون دکتری گزارش نشده است.

توکلی در خاتمه با شاره به اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری در سوم خرداد ماه گفت: نتایج نهایی آزمون در 20 شهریور ماه اعلام می‌شود.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها