موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

برگزاری دوره های مشترک دکتری میان دانشگاه آزاد و تربیت مدرس

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

دانشگاههای آزاد و تربیت مدرس با امضای تفاهم‌نامه‌ همکاری علمی و آموزشی دوره‌های مشترک را در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری برای دانشجویان 2 دانشگاه برگزار می کنند.

به گزارش خبرنگار مهر،  این تفاهم نامه با هدف ایجاد زمینه‌های لازم برای افزایش انگیزه در انجام تحقیقات کاربردی و تسهیل در جذب درآمدهای حاصل از تحقیقات از سوی دانشگاه‌ها برای رفع مشکلات و معضلات کشور بین دانشگاه تربیت مدرس و دانشگاه آزاد اسلامی جهت اجرای طرح‌های تحقیقات و مطالعاتی همچنین ارتقا سطح آموزش و پژوهش منعقد شده است.

 

 

همکاری در زمینه کارهای تحقیقاتی و مشاوره‌ای، امکان استفاده پژوهشگران طرفین از امکانات آموزشی و تحقیقاتی طبق آیین نامه‌ها و مقررات جاری دانشگاه‌ها، همکاری لازم در اجرای پروژه‌های تحقیقاتی کلان و جزئی دارای اولویت و اهمیت ملی در قالب طرح‌های مشترک، مشارکت اعضای هیات علمی طرفین در انجام پایان‌نامه به عنوان استاد راهنما و مشاور در چارچوب ضوابط و مقررات آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، استفاده از امکانات تحقیقاتی، فضای آموزشی و فرهنگی طرفین در انجام پایان‌نامه و رساله‌های دانشجویان همچنین طرح‌های مستقل تحقیقاتی اعضای هیات علمی مطابق قوانین و مقررات وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بخشی از موارد همکاری این تفاهم نامه به شمار می آید.

همکاری در اجرای دوره‌های آموزشی مجازی با استفاده از امکانات طرفین، مطابق قوانین و مقررات آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، برگزاری دوره‌های مشترک در مقطع کارشناسی ارشد، دکتری در چارچوب ضوابط و مقررات آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، ایجاد امکان استفاده متقابل دانشجویان و اعضای هیات علمی طرفین از امکانات کتابخانه‌ای و آزمایشگاهی و اجرای دوره‌های کوتاه مدت تخصصی با کمک اساتید داخلی و خارجی با بکارگیری امکانات طرفین نیز جزء مفاد همکاری این دانشگاهها است.

به منظور اجرای این تفاهم‌نامه، کمیته‌ای متشکل از دو نفر از نمایندگان تام‌الاختیار دانشگاه تربیت مدرس و دو نفر از نمایندگان تام‌الاختیار دانشگاه آزاد اسلامی تشکیل می‌شود.

همچنین، مصوبات کمیته پس از تایید روسای دانشگاه آزاد اسلامی و دانشگاه تربیت مدرس، برای طرفین در چارچوب تفاهم‌نامه لازم الاجرا است.

برای هر اقدام اجرایی یک توافق‌نامه و یا قرارداد تهیه و بر اساس آن اقدام خواهد شد.

این تفاهم‌نامه میان بیژن رنجبر – رئیس دانشگاه تربیت مدرس و فرهاد دانشجو – رئیس دانشگاه آزاد اسلامی تنظیم شد.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها