موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

اصلاحات جدید انتخاب رشته آزمون دکتری سراسری 91

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

طلاعیه‌ دوم سازمان‌ سنجش‌ آموزش‌ کشور درباره اعلام‌ رشته ‌محل های جدید و اصلاحات دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی آزمون‌ ورودی‌ دوره دکتری «Ph.D» (نیمه متمرکز) سال‌1391

1391/03/11

سازمان‌ سنجش‌ آموزش‌ کشور بدین‌وسیله‌ به ‌اطلاع‌ آن دسته از داوطلبانی که بر اساس کارنامه نتایج اولیه آزمون ورودی‌ دوره دکتری «Ph.D» (نیمه متمرکز) سال‌ 1391 مجاز به انتخاب رشته گردیده‌اند، می‌رساند که با توجه به مکاتبات دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی و همچنین مصوبات جدید شورای گسترش آموزش عالی که پس از تدوین دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی آزمون مذکور به این سازمان واصل شده، رشته محل‌های جدید و یا اصلاحات رشته‌های مندرج در دفترچه راهنمای شماره 2 به شرح مندرج در جداول ذیل می‌باشد. لذا داوطلبان براساس ضوابط و شرایط مندرج در دفترچه راهنمای انتخاب رشته و همچنین براساس کدرشته محل‌های این اطلاعیه چنانچه تاکنون اقدام به انتخاب رشته ننموده‌اند و یا انتخاب رشته نموده و نیاز به ویرایش رشته‌های انتخابی خود دارند، می‌توانند حداکثر تا پایان روز شنبه 13/3/1391 با مراجعه به سایت سازمان نسبت به انتخاب رشته و یا ویرایش رشته‌های خود اقدام نمایند.
تذکرات مهم:
1- با توجه به اینکه هر فرد منحصراً یکبار می‌تواند فرم انتخاب رشته خود را ویرایش و اصلاح نماید، لذا داوطلبانی که قبلاً اقدام به ویرایش فرم انتخاب رشته خود نموده‌اند در صورتی که مجدداً وارد سیستم ویرایش گردند رشته‌های انتخابی ویرایش شده خود را مشاهده خواهند نمود و اگر این دسته از داوطلبان مجدداً نسبت به ویرایش انتخاب رشته اقدام کنند، ویرایش مرحله اول آنها در رشته‌های انتخابی باطل و انتخاب رشته جدید جایگزین خواهد شد.
2- ضمناً به اطلاع داوطلبان مجاز به انتخاب رشته می‌رساند که کلیه پذیرفته‌شدگان نهایی آزمون دکتری (Ph.D) سال 1391 (اعم از پذیرفته‌شدگان دوره‌های روزانه، شبانه، پیام‌نور، غیرانتفاعی و بین‌الملل) در صورت انصراف، مجاز به شرکت در آزمون مذکور در سال 1392 نخواهند بود.
الف) اصلاحات کلی دفترچه:
1- عنوان دانشگاه تربیت معلم آذربایجان به «دانشگاه شهید مدنی آذربایجان» تغییر یافته است.
2- عنوان مجتمع آموزش عالی بناب به «دانشگاه بناب» تغییر یافته است.
3- عنوان پژوهشکده صنایع رنگ وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به «مؤسسه پژوهشی علوم و فناوری رنگ وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری» تغییر یافته است.
ب) دریافت فایل کدرشته‌محل‌های جدید فرمت PDF

ج) دریافت فایل اصلاحات مربوط به ظرفیت‌ها و گرایش‌های دفترچه فرمت

ثبت‌نام
باخبرم کن!

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها