اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور در مورد اعلام نتایج دکتری 91

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

سازمان سنجش آموزش کشور طی اطلاعیه ای نحوه اعلام نتیجه اولیه آزمون دکتری سال 91 را اعلام کرد.

به گزارش پی اچ دی تست متن اطلاعیه سازمان سنجش به شرح زیر می باشد:

 

 

سازمان سنجش آموزش کشور بدین وسیله به اطلاع کلیه داوطلبان شرکت کننده در آزمون ورودی دوره دکتری «Ph.D» (نیمه‌متمرکز) سال 1391 می‌رساند که کارنامه نتایج اولیه آزمون مذکور از تاریخ 2/3/1391 بر روی سایت اطلاع‌رسانی این سازمان قابل مشاهده بوده و داوطلبان با استفاده از شماره داوطلبی یا شماره پرونده و همچنین مشخصات شناسنامه‌ای داوطلب (نام‌ خانوادگی و نام، شماره شناسنامه و تاریخ تولد) به کارنامه نتایج اولیه آزمون خود دسترسی خواهند داشت. همچنین لازم به ذکر است که دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی (دفترچه شماره 2) این آزمون از طریق سایت این سازمان (به صورت فایل با ساختار PDF) در اختیار داوطلبان مجاز به انتخاب رشته قرار خواهد گرفت.
داوطلبان مجاز به انتخاب رشته‌های تحصیلی از روز پنج‌شنبه مورخ 4/3/1391 لغایت یکشنبه 7/3/1391 می‌توانند نسبت به انتخاب و درج کدرشته محل‌های انتخابی خود در سایت این سازمان اقدام نمایند، به این دسته از داوطلبان توصیه می‌شود، ابتدا نسبت به مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی و اطلاعیه‌های صادر شده در این خصوص اقدام نموده و کدرشته محل‌های مورد نظر خود (حداکثر 50 کد) از کدرشته‌ محل‌های رشته امتحانی ذیربط انتخاب و به ترتیب اولویت علاقه مرتب نمایند و پس از آن نسبت به ثبت انتخابهای خود اقدام نمایند.
ضمناً به اطلاع آن دسته داوطلبانی که با توجه به مفاد کارنامه نتایج اولیه مجاز به انتخاب رشته در مجموعه مدرسی معارف اسلامی (کدرشته 2138) شده و مایل به انتخاب کد رشته محل‌های مربوط به گرایش مدرسی معارف اسلامی هستند می‌رساند؛ از آنجائیکه شرط ورود داوطلبان متقاضی در کدرشته امتحانی مذکور به دانشگاه علاوه بر کسب نمره علمی لازم، احراز شرایط عمومی رشته مدرسی معارف اسلامی و نتیجه مصاحبه‌ای که توسط معاونت امور دفاتر، اساتید و مبلغان نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاهها انجام خواهد شد، می‌باشد، لذا این دسته از داوطلبان لازم است علاوه بر دارا بودن شرایط فوق و همچنین شرایط و ضوابط مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام و شرکت در آزمون مذکور(دفترچه شماره 1)، حداکثر تا 4 روز پس از اعلام نتایج اولیه، برای طی مراحل پذیرش به سایت معاونت امور دفاتر، اساتید و مبلغان به نشانی: www.asatid.org مراجعه و ضمن ثبت نام در این سامانه، منتظر اعلام زمان مصاحبه از سوی معاونت مذکور باشند. بدیهی است عدم ثبت نام در این سامانه به منزله انصراف از تحصیل در این رشته تلقی می‌گردد.
در پایان لازم به ذکر است که در گزینش نهایی وضعیت علمی داوطلبانی که مبادرت به تکمیل فرم انتخاب رشته‌های تحصیلی اینترنتی خود در موعد مقرر ننمایند و یا نتیجه مراحل مذکور از سوی معاونت فوق‌الذکر به صورت منفی به این سازمان اعلام گردد، مورد بررسی قرار نخواهد گرفت.

روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور
ثبت‌نام
باخبرم کن!

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها