موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

توضیحات معاون وزیر علوم در خصوص شهریه میلیونی دکتری

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

وزیر علوم گفت : سال گذشته در ارزیابی معاونت آموزشی وزارت علوم و معاونان آموزشی دانشگاههای بزرگ، شهریه بر اساس بخشی از هزینه های تمام شده بین 45 تا 55 میلیون تومان به عنوان سقف در رشته های نظری و عملی دکتری در نظر گرفته شد.

معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از تصویب آئین نامه افزایش ظرفیت دوره های تحصیلات تکمیلی خبر داد و به بیان جزئیاتی از اعلام سقف شهریه برای دانشجویان دوره های پولی مقطع دکتری دانشگاهها و موسسات آموزش عالی پرداخت.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین نادری منش امروز در حاشیه چهل و سومین نشست معاونان آموزشی دانشگاهها در دانشگاه بوعلی همدان در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسش مهر درباره آخرین وضعیت تصویب آئین نامه افزایش ظرفیت پذیرش دانشجو در تحصیلات تکمیلی گفت: این آئین نامه تصویب شده و در آن به چالش های دانشگاهها در خصوص جذب دانشجوی تحصیلات تکمیلی نیز پرداخته شده است.

وی ادامه داد: سال گذشته در ارزیابی معاونت آموزشی وزارت علوم و معاونان آموزشی دانشگاههای بزرگ، شهریه بر اساس بخشی از هزینه های تمام شده بین 45 تا 55 میلیون تومان به عنوان سقف در رشته های نظری و عملی دکتری در نظر گرفته شد اما تاکید کردیم که دانشگاهها نباید بیش از 55 میلیون تومان از دانشجویان به عنوان شهریه دریافت کنند.

معاون وزیر علوم با بیان اینکه اگر دانشگاهی از دانشجوی دکتری خود 20 میلیون تومان شهریه بگیرد ما خوشحال می شویم ادامه داد: دانشگاهها تا سقف اعلام شده مجاز به دریافت شهریه هستند اما این شهریه ممکن است بر اساس کیفیت آموزشی در دانشگاههای مختلف متفاوت باشد.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها