موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

رفع مشکل افزایش ظرفیت در رشته‌های دکتری دانشگاه تهران

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

مشکل ظرفیت های دانشگاه تهران تا حد زیادی رفع شد.

پیش از این اعلام شد که دانشگاه تهران در برخی رشته‌های خاصش با مشکل افزایش ظرفیت در مقطع دکتری مواجه است که به گفته معاون آموزشی این دانشگاه به جز رشته سم‌شناسی،مشکل افزایش ظرفیت سایر رشته‌ها مرتفع شد.

 

 

سید مهدی قمصری در گفتگو با خبرنگار مهر، با اعلام این خبر ابراز امیدواری کرد که تا پیش از آغاز ماه مبارک رمضان، مصاحبه و ارزیابی از داوطلبان دکتری 91 در دانشگاه تهران به اتمام برسد.

وی همچنین با بیان اینکه در تمام رشته‌های مصوب شده دانشگاه تهران آزمون دکتری برگزار شد، اعلام کرد که مشکل ظرفیت در برخی رشته‌های خاص که در دانشگاه تهران وجود دارد، مرتفع و از تمام گروه‌های آموزشی دانشگاه خواسته شد تا حداکثر ظرفیت ممکن را در این رشته‌ها اعلام کنند.

معاون آموزشی دانشگاه تهران تاکید کرد: با این حال باز هم قرار شد در برخی رشته‌ها برای ظرفیت نهایی استعلام شود که داوطلبی بدون ظرفیت نماند اما همچنان مشکل ظرفیت در رشته سم شناسی مقطع دکتری دانشگاه تهران وجود دارد.

قمصری گفت: تاکید مقامات مسئول در سازمان سنجش بر اعلام ظرفیت 3 برابری داوطلب به دانشگاهها برای مصاحبه است.
به گزارش مهر،‌ معاون آموزشی دانشگاه تهران پیش از این به مهر اعلام کرده بود که سازمان سنجش در تمام رشته های دانشگاه تهران بدون در نظر گرفتن عدم پذیرش در برخی رشته های خاص کنکور دکتری اعلام ظرفیت کرده است.
ثبت‌نام
باخبرم کن!

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها