مهلت مجدد انتخاب رشته دکتری 91 و ویرایش آن

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

با توجه به اعلام مجدد اصلاحات و کد رشته های جدید پذیرش دکتری از سوی سازمان سنجش، داوطلبان آزمون دکتری سراسری 91 می توانند از امروز پنجشنبه 11 خرداد تا پایان روز شنبه 13 خرداد نسبت به ویرایش انتخاب رشته خود اقدام نمایند.مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: با توجه به اعمال اصلاحات و ایجاد کدرشته های جدید در دفترچه انتخاب رشته کنکور دکتری سال 91، داوطلبان می توانند فرم انتخاب رشته خود را ویرایش کنند.

حسین توکلی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: از میان 34 هزار نفر از افرادی که در آزمون دکتری نیمه متمرکز سال 91 مجاز به انتخاب رشته شده اند در نهایت 32 هزار و 750 نفر انتخاب رشته کردند که این تعداد 96.32 درصد داوطلبان مجاز به انتخاب رشته را شامل می شود.

وی افزود: با توجه به اصلاحات دفترچه انتخاب رشته در کنکور نیمه متمرکز دکتری که بر اساس تغییرات ایجاد شده از طرف موسسات آموزش عالی و همچنین مجوزهای صادره از سوی شورای گسترش دانشگاههای وزارت علوم اعمال شده است، مهلتی برای ویرایش اطلاعات انتخاب رشته داوطلبان درنظر گرفته شد.

مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور خاطرنشان کرد: داوطلبان می توانند از روز پنجشنبه 11 خرداد ماه با ورود به سایت سازمان سنجش، فرم انتخاب رشته خود را مشاهده کنند و با توجه به اصلاحات دفترچه و ضوابط مربوطه نسبت به ویرایش فرم انتخاب رشته خود اقدام کنند. داوطلبان تا روز شنبه 13 خرداد ماه فرصت دارند کد رشته های درج شده خود را ویرایش کنند.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها