موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

پذیرش دکتری پولی دانشگاه سیستان و بلوچستان از طریق آزمون سراسری

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

رییس دانشگاه سیستان و بلوچستان تأکید کرد پذیرش دکتری پولی دانشگاه سیستان و بلوچستان تنها از طریق کنکور دکتری سراسری صورت خواهد پذیرفت.

پیرو انتشار خبر پذیرش دانشجو در مقطع دکتری در دانشگاه سیستان و بلوچستان خارج از کنکور سراسری، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی این دانشگاه اعلام کرد: پذیرش دانشجو در دانشگاه سیستان و بلوچستان و پردیس‌های بین‌المللی شماره 1 و 2 فقط از طریق آزمون سراسری که توسط سازمان سنجش و آموزش کشور برگزار شده است، انجام  می‌شود.

 

 

به گزارش خبرگزاری فارس، فرهاد شهرکی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه با همکاری دفتر گسترش آموزش عالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری این دانشگاه توسعه بسیار قابل ملاحظه ای را در گسترش تحصیلات تکمیلی به خصوص در مقطع دکتری داشته است، گفت: پذیرش دانشجو در پردیس اصلی و پردیس‌های بین‌المللی شماره 1 و 2 این دانشگاه فقط از طریق آزمون سراسری که توسط سازمان سنجش و آموزش کشور برگزار شده است، انجام  می‌شود.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

7 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
یاسر
خرداد ۲۱, ۱۳۹۲ ۵:۲۳ ق٫ظ

سلام
من فوق لیسانس ریاضی محض جبر از دانشگاه سراسری مازندران هستم.
دو مقاله پذیرش و چاپ شدهISI و دو مقاله دیگر سابمیت ودر حال داوری و سابقه ۵ ترم تدریس در دانشگاهها و مدیر آموزش یک دانشگاه غیر انتفاعی هستم. لطفا راهنمایی کنید که می تونم در دوره دکتری پولی شما شرکت کنم. زمان ثبت نام رو هم نمی دونم. با تشکر

سلام
از طریق خبرنامه زمان دقیق به شما اطلاع داده خواهد شد.

lili
آذر ۱, ۱۳۹۱ ۱۱:۰۱ ب٫ظ

سلام
اگر می شه درباره پذیرش دکتری پولی بیشتر توضیح بدین رشته ی مدیریت هستم.
مرسی

سلام
صفحه مربوطه را در منوی بالای سایت مشاهده فرمایید.

مریم
مهر ۳, ۱۳۹۱ ۶:۱۷ ب٫ظ

سلام. منظورم دکتری پولی دانشگاه سیستان وبلوچستان در زاهدان است آیاپذیرش به افرادی که در آزمون دکتری تخصصی شرکت کرده اند اختصاص دارد یا اینکه دانشگاه از طریق آزمون داخلی هم دانشجوی دکتری کشاورزی میپذیرد وتاریخ ثبت نام این آزمون کی هست ؟ با تشکر

—–

سلام
خیر . همه داوطلبان می توانند در پذیرش پولی شرکت کنند ولی فعلا خبر قطعی در این خصوص وجود ندارد. باید منتظر اخبار بعدی بود.

مریم
مهر ۳, ۱۳۹۱ ۵:۲۴ ب٫ظ

با سلام آیادانشگاه سیستان وبلوچستان در تکمیل ظرفیت پذیرش دکتری کشاورزی برای ترم اول ۹۱ دارد البته در آزمون سراسری مجاز نشدم ؟

—-

سلام. لطفا بیشتر توضیح دهید.

maryam
شهریور ۱۷, ۱۳۹۱ ۱۱:۲۱ ق٫ظ

آیا همه پردیس ها پولی هستند؟مدرک شان معتبر است؟خواهشا جوابمو بدید.ممنون.

——-

بله پولی هستند و مدرکشان معتبر است.

یگانه توحیدلو
تیر ۵, ۱۳۹۱ ۳:۲۹ ب٫ظ

با سلام فارغ التحصیل ارشد زبانشناسی هستم. دو مقاله ارائه دادم اما هنوز چاپ نشده. خواهش میکنم این دوتا موضوع را حذف کنید یکی مقاله چاپ شده دیگری اینکه مدت زمان فارغ التحصیل که باید حداکثر ۲ سال باشد.
دیگه اینکه می خواستم پیشنهاد بدم متقاضیان دکتری را اسامی شان داشته باشیدتا هر جا که مناسب است براشان ایمیل یزنید حالا یا رشته خودشان یا رشته مرتبط که میتوانند ادامه تحصیل بدهند این سرمایه های اقتصادی را نگذارید بیرون بره.

آرامان
خرداد ۲۱, ۱۳۹۱ ۰:۱۰ ق٫ظ

آیا در رشته مدیریت هم دکتری پولی جذب خواهند کرد؟

———–

به احتمال زیاد.