بررسی وضعیت آزمون نیمه متمرکز دکتری در شورای عالی انقلاب فرهنگی

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

شورای عالی انقلاب فرهنگی با حضور رییس جمهور  برخی مسائل آزمون نیمه متمرکز دکتری سراسری را بررسی کرد.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به برگزاری آزمون دکتری دانشگاه‌های وابسته به وزارت علوم به‌صورت متمرکز گفت: ممکن است نکاتی در خصوص برگزاری آزمون دکتری به‌صورت متمرکز همچنان وجود داشته باشد که امیدواریم شاهد برگزاری این آزمون با کیفیت مطلوب‌تر باشیم.

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر محمدرضا مخبر دزفولی با اشاره به برگزاری جلسه 715 شورای عالی انقلاب فرهنگی به ریاست محمود دکتر احمدی‌نژاد،  درخصوص مباحث شده در این جلسه اظهار داشت: برخی از اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی درخصوص برگزاری این آزمون نکاتی را بیان کردند.

دکتر مخبر دزفولی افزود: این آزمون در سال جاری به‌صورت تخصصی‌تر برگزار شد و تلاش بر این بوده است که نسبت به سال گذشته دارای کیفیت بهتری باشد.

عضو هیئت علمی دانشگاه تهران گفت: ممکن است نکاتی در خصوص برگزاری آزمون دکتری به‌صورت متمرکز همچنان وجود داشته باشد که امیدواریم با تدبیر وزارت علوم و رهنمودهای شورای عالی انقلاب فرهنگی هر سال شاهد برگزاری این آزمون با کیفیت مطلوب‌تر باشیم.

دکتر مخبر دزفولی افزود: قرار شد بررسی کامل‌تر این موضوع نیز در جلسه آینده ادامه داشته باشد.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها