موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

برگزاری آزمون زبان عمومی دکتری دانشگاه تهران

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

دانشگاه تهران مرداد ماه 1391 آزمون زبان عمومی دکتری برگزار می نماید.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران، این آزمون به منظور ارزیابی توان داوطلب در زمینه تسلط به دستور زبان، واژگان، خواندن و درک مطلب در روز پنجشنبه 5 مرداد به صورت چهار­گزینه‌ای برگزار می‌گردد.

قبولی داوطلبانی که حداقل 60 درصد امتیاز را کسب کنند تا دو سال برای شرکت در آزمون‌های دکتری تخصصی این دانشگاه معتبر خواهد بود.همچنین کسب حداقل 50 درصد امتیاز برای داوطلبان شرکت در آزمون دوره دکتری تخصصی رشته‌های زبان و ادبیات فارسی، زبان و ادبیات عرب، فقه و مبانی حقوق اسلامی، علوم قرآن و حدیث، مدرسی معارف اسلامی و فقه شافعی کافی است.

بر این اساس داوطلبان لازم است پنجاه هزار تومان به حساب شماره 18711869 بانک تجارت، شعبه اردیبهشت به نام دانشکده زبان‌ها و ادبیات خارجی دانشگاه تهران (قابل واریز در کلیه شعب بانک تجارت) واریز و از طریق همین سایت در بازه زمانی ثبت نام اقدام به ثبت‌نام کنند.

بنابر این گزارش ثبت‌نام تا یکشنبه 20 تیر ادامه دارد و تاریخ دریافت کارت ورود به جلسه نیز 30 تیر تا 4 مرداد تعیین شده است.همچنین نتایج آزمون زبان عمومی 18 مرداد از طریق سایت جامع آموزش دانشگاه تهران به نشانی http://ems.ut.ac.ir اعلام می‌شود.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها