تأخیر در اعلام نتایج آزمون دکتری دانشگاه آزاد 91

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

تأخیر در انتشار نتایج معرفی شدگان به مصاحبه آزمون دکتری دانشگاه آزاد اسلامی داوطلبان این آزمون را در بلاتکلیفی نگاه داشت.

به گزارش پی اچ دی تست در حالی که طبق ادعای رییس مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی قرار بود نتایج آزمون دکتری سال 91 این دانشگاه طی هفته گذشته منتشر شود و اسامی داوطلبان برگزیده جهت مصاحبه دکتری این آزمون معرفی شوند با اتمام مهلت گفته شده و شروع هفته جدید هنوز از اعلام نتایج و یا تاریخ اعلام نتایج خبری منتشر نشده است و داوطلبان آزمون دکتری این دانشگاه در شرایطی منتظر اعلام نتایج کنکور خود هستند که عملکرد روابط عمومی مرکز آزمون دانشگاه آزاد در زمینه آزمون دکتری نا امید کننده بود. به طوری که پس از برگزاری آزمون تا حدود دو ماه هیچ خبری در زمینه زمان اعلام نتایج منتشر نشد و پس از ان نیز اخبار کوتاهی در این زمینه به گوش رسید.

هفته گذشته نیز گرچه رییس مرکز آزمون دانشگاه آزاد خبر از انتشار نتایج کنکور دکتری این دانشگاه داد اما وعده وی عملی نگردید تا داوطلبان همچنان به انتظار خود ادامه دهند.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها