مصاحبه های دکتری دانشگاه امام صادق لغو شد

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

دانشگاه امام صادق از پذیرش دانشجوی دکتری در سال تحصیلی 91 – 92 سر باز زد.

به گزارش پی اچ دی تست با اینکه برخی رشته ها تنها در دانشگاه امام صادق پذیرش داشته اند اما این دانشگاه ضمن انتشار اطلاعیه ای از مصاحبه داوطلبان آزمون دکتری خودداری کرد. متن اطلاعیه دانشگاه امام صادق در خصوص عدم پذیرش دانشجوی دکتری در سال 91 – 92 به شرح زیر است:

 

«باسمه‌تعالی»

 قابل توجه کلیه داوطلبین شرکت در دوره‌های دکتری دانشگاه امام صادق علیه السلام برای سال تحصیلی

92-91

بدینوسیله به آگاهی‌می‌رساند:

1ـ  باتوجه به اینکه دانشگاه امام‌صادق علیه السلام  در سال 92-91 قصد پذیرش دانشجوی دکتری نداشته و مراتب را قبلا به وزارت علوم ،تحقیقات و فناوری نیز اعلام نموده‌‌است، لذا طی توافق صورت گرفته با وزارت از برگزاری مصاحبه شفاهی و پذیرش دانشجو معذور می‌باشد.

2ـ لازم به ذکر است، از شرایط پذیرش داوطلبین برای شرکت در آزمون شفاهی دانشگاه، قبولی در آزمون معارف اسلامی است که در دفترچه شماره 1 سازمان سنجش(‌صفحه 8 ، بند 2 نکات و توصیه‌های مهم) به آن اشاره شده بود.

3ـ چنانچه در پیگیری‌های در دست اقدام با وزارت علوم وسازمان سنجش نتیجه‌ی جدیدی حاصل شد، از طریق همین پایگاه به اطلاع داوطلبین گرامی خواهد رسید.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها