موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

مدارک مورد نیاز و تاریخ مصاحبه دکتری 91 دانشگاه دامغان

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

دانشگاه دامغان تاریخ مصاحبه دکتری 91 و نیز مدارک مورد نیاز جهت انجام مصاحبه را اعلام کرد.

به گزارش پی اچ دی تست، لازم است داوطلبان نسبت به تکمیل فرم درخواست پذیرش (فرم پیوست) اقدام و فایل تکمیل شده را حداکثر تا تاریخ 20/4/1391 به آدرس پست الکترونیکی  grad studies@du.ac.ir   ارسال نمایند.

ضمنا ضروری است مدارک ذیل را هنگام مصاحبه همراه خود داشته باشند.

1- اصل‌ و تصویر مدرک‌ کارشناسی‌ ارشد (فوق لیسانس‌) و ریز نمرات

تبصره‌- معرفی‌شدگانی‌ که‌ دانشجوی سال آخر دوره کارشناسی ارشد هستند می بایست حداکثر تا تاریخ 31/6/91 فارغ التحصیل شوند ( اصل گواهی تأیید شده توسط دانشگاه یا مؤسسه آموزش عالی محل اخذ مدرک مطابق فرم مندرج در صفحه 57 دفترچه راهنمای ثبت نام و شرکت در آزمون راهنمای انتخاب رشته های تحصیلی).

2- اصل و تصویر مدرک کارشناسی مورد تایید وزارت‌ علوم‌ ، تحقیقات‌ و فنآوری‌ یا وزارت‌ بهداشت‌، درمان‌ و آموزش‌ پزشکی‌ و یا شورای عالی انقلاب‌ فرهنگی‌ که‌ در آن‌ معدل‌ دوره‌ کارشناسی‌ (لیسانس‌) قید شده‌ باشد.

تبصره‌1- آن دسته از معرفی شدگانی که فارغ التحصیل دوره کارشناسی ناپیوسته می باشند علاوه بر اصل مدرک کارشناسی ناپیوسته می بایست اصل و تصویر مدرک کاردانی را نیز ارائه نمایند.

تبصره 2- معرفی شدگانی که به دلایلی قادر به ارائه اصل مدرک و یا مدارک مندرج در بندهای 1 و 2 فوق نمی باشند ، لازم است اصل گواهی فارغ التحصیلی تأیید شده توسط دانشگاه یا مؤسسه آموزش عالی محل أخذ مدرک را به همراه داشته باشند.

3- اصل‌ و تصویر شناسنامه‌ و کارت ملی برای تطبیق مشخصات شناسنامه‌ای معرفی شده با مشخصات اطلاعات ارسالی از سوی سازمان سنجش.

4- مدرکی که وضعیت نظام وظیفه معرفی شده را با توجه به بند «مقررات وظیفه عمومی» مندرج در صفحه 3 دفترجه راهنمای شرکت در آزمون مذکور نشان دهد (برای برادران).

5ـ اصل گواهی مبنی بر اینکه عضو هیات علمی رسمی قطعی و یا رسمی آزمایشی وزارت علوم، تحقیقات و فن‌آوری بوده که به تأیید بالاترین مقام مسئول نیز رسیده باشد، برای آن دسته از معرفی شدگانی که از امتیاز مربی در این آزمون استفاده نموده‌اند.

6- اصل و تصویر گواهی زبان خارجه که نمره در آن اخذ شده باشد.

7- پذیرفته شدگانی که از سهمیه رزمندگان استفاده نموده اند لازمست اصل گواهی مربوطه را همراه داشته باشند.

8- پرینت کارنامه مرحله اول آزمون دکتری

9- ارائه اصل فرم تکمیل شده درخواست پذیرش که به پست الکترونیکی دانشگاه ارسال نموده اید.(فرم پیوست)

10- توصیه نامه از استاد راهنما و 2 نفر از اساتید دوره کارشناسی ارشد (فرم شماره 12)

11- معرفی شدگان همچنین می بایست،مدارک و مستندات مربوط به سوابق آموزشی)، سوابق تدریس در دانشگاه ها، رتبه در جشنواره ها والمپیادها و……) و پژوهشی (مانند پایان نامه- مقالات علمی – پژوهشی وعلمی ترویجی، مقاله کنفرانس های معتبر، اختراع ثبت شده، طرحها و پروژه ها انجام شده، تالیف وترجمه کتاب و……) خود را، که در فرم درخواست پذیرش کامل نموده اند در روز مصاحبه به کمیته اجرای آزمون تحویل دهند.

12- ارائه اصل فیش واریزی به مبلغ 250000 ریال (معادل بیست و پنج هزار تومان)  به شماره حساب 2177492988004  به نام درآمد اختصاصی دانشگاه دامغان

13- 4 قطعه عکس 4×3

در ضمن لازم است داوطلبان روز قبل از مصاحبه یا صبح روز مصاحبه پیش از مراجعه به دانشکده به دفتر تحصیلات تکمیلی مراجعه نمایند.

ساعت مصاحبه: 9 الی13

مکان مصاحبه: دانشکده های ذیربط

ثبت‌نام
باخبرم کن!

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها