شرایط مصاحبه دکتری دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی کرمان

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی کرمان برنامه زمانی و مکان و مدارک لازم مصاحبه دکتری ۹۱ را اعلام کرد.

به گزارش پی اچ دی تست، دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی کرمان در خصوص شرایط انجام مصاحبه دوره دکتری ۹۱ اطلاعیه ای را بدین شرح منتشر کرده است.

 

علوم و فناوری: اطلاعیه مرحله دوم آزمون دوره دکتری (نیمه متمرکز) سال 1391

در راستای اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور درباره اعلام اسامی معرفی شدگان چند برابر ظرفیت آزمون دکتری سال 91، بدینوسیله برنامه زمانی مراجعه و مدارک لازم برای داوطلبان دو رشته فیزیک و ریاضی کاربردی این دانشگاه به شرح زیر اعلام می گردد.

برنامه زمانی و مکان مصاحبه:

 داوطلبان گرامی باید در روزهای یکشنبه و دوشنبه مورخ 15/5/1391 و 16/5/1391 از ساعت 8 صبح به محل ساختمان مرکزی مرکز بین المللی علوم و تکنولوژی پیشرفته و علوم محیطی به آدرس؛ کرمان،خیابان مطهری،مطهری 19،سمت راست(دفتر پارک نشاط) مراجعه نمایند.

مدارک لازم:

1- فرم مشخصات فردی داوطلبان (دریافت فرم)

2- مدارک و مستندات مربوط به موارد ذکر شده در فرم مذکور.

3- رسید بانکی واریز مبلغ 250000 ریال به حساب شبا به شماره (IR05 0180 0000 0000 2251 0989 83)به نام تمرکز درآمد اختصاصی دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی کرمان.

4- مدارک مندرج در اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور؛

1-4- اصل مدرک کارشناسی ارشد (فوق لیسانس).

تبصره – معرفی‌‌شدگانی که دانشجوی سال آخر دوره کارشناسی ارشد بوده و حداکثر تا تاریخ 31/6/91 فارغ‌التحصیل شدند (اصل گواهی تأیید شده توسط دانشگاه یامؤسسه آموزش عالی محل اخذ مدرک مطابق فرم مندرج در صفحه 57 دفترچه راهنمای شرکت در آزمون مذکور.)

2-4- اصل مدرک کارشناسی (لیسانس).

تبصره 1- آندسته از معرفی شدگانی که فارغ‌التحصیل دوره کارشناسی ناپیوسته می‌باشند علاوه بر اصل مدرک کارشناسی ناپیوسته می‌بایست اصل مدرک کاردانی را نیز ارائه نمایند.

تبصره 2 – معرفی‌‌شدگانی که به دلائلی قادر به ارائه اصل مدرک یا مدارک‌ مندرج در بندهای 1 و 2 فوق نمی‌باشند، لازم است اصل گواهی تأیید شده توسط دانشگاه یا مؤسسه آموزش عالی محل اخذ مدرک را به همراه داشته باشند.

3ـ4- اصل شناسنامه و یا کارت ملی برای تطبیق مشخصات شناسنامه‌ای معرفی شده با مشخصات اطلاعات ارسالی از سوی این سازمان.

4ـ4- مدرکی که وضعیت نظام وظیفه معرفی شده را با توجه به بند «مقررات وظیفه عمومی» مندرج در صفحه 3 دفترجه راهنمای شرکت در آزمون مذکور (برای برادران).

5ـ4- اصل گواهی مبنی بر اینکه عضو هیات علمی رسمی قطعی و یا رسمی آزمایشی وزارت علوم، تحقیقات و فن‌آوری بوده که به تأیید بالاترین مقام مسئول نیز رسیده باشد، برای آن دسته از معرفی شدگانی که از امتیاز مربی در این آزمون استفاده نموده‌اند.

توجه:

– داوطلبان باید تصویر مدارک فوق الذکر را جهت بررسی مقدماتی، از طریق پست پیشتاز یا دستی تا مورخ 10/5/1391 به معاونت آموزشی دانشگاه به آدرس پستی؛کرمان،انتهای اتوبان هفت باغ علوی،پردیس دانش ماهان،دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی کرمان، معاونت آموزشی تحویل نمایند.

– در روز مصاحبه، داوطلب می بایست اصل مدارک فوق را به همراه داشته باشد. بدیهی است مدارکی که پس از برگزاری مصاحبه ارائه شود ترتیب اثر داده نخواهد شد.

– وجه پرداختی و مدارک دریافت شده مسترد نخواهد شد.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها