موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

اطلاعیه دانشگاه ادیان و مذاهب در خصوص برگزاری مصاحبه دکتری 91

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

دانشگاه ادیان و مذاهب مدارک لازم برای مصاحبه دکتری ۹۱ را اعلام کرد.

به گزارش پی اچ دی تست، دانشگاه ادیان و مذاهب اطلاعیه ای در خصوص برگزاری مصاحبه دکتری 91 را منتشر کرده است.

 


اطلاعیه معاونت آموزش در مورد معرفی شدگان آزمون دکتری

معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه، در خصوص آزمون دکتری سال 91 (سازمان سنجش آموزش کشور)، برای اطلاع‌‌رسانی به معرفی شدگان چند برابر ظرفیت، جهت شرکت در مصاحبه، اطلاعیه‌ای بدین‌شرح صادر نمود.

 

قابل توجه معرفی شدگان چندبرابر ظرفیت آزمون دکتری 91 سازمان سنجش آموزش کشور

بدین وسیله به اطلاع آن‌دسته از داوطلبانی که در یک و یا چند کدرشته محل تحصیلی (حداکثر چهار کدرشته‌محل) از رشته امتحانی ذیربط در ردیف معرفی‌‌شدگان چند برابر ظرفیت برای شرکت در مصاحبه قرار گرفته‌اند، دعوت می‌نماید، با توجه به نکات ذیل و مطابق برنامه زمانی مشخص شده مربوط به هر کدرشته محل با در دست داشتن مدارک اعلام شده برای شرکت در مصاحبه و سایر مراحل پذیرش مراجعه نمایند. بدیهی است عدم مراجعه برای شرکت در مراحل فوق، به منزله انصراف داوطلب از پذیرش در کدرشته‌محل یا کدرشته‌محلهای انتخابی مربوط تلقی می‌گردد، ضمناً توجه داوطلبان را به موارد ذیل معطوف می‌دارد.

1. داوطلبانی که اسامی آنان در سایت سازمان سنجش آموزش کشور به عنوان معرفی شده به این دانشگاه در یک و یا چند کدرشته‌محل از رشته امتحانی مربوط درج شده، لازم است قبل از مراجعه به محل مصاحبه برای هریک از کدرشته‌ها مبلغ 250 هزار ریال (معادل بیست و پنج هزار تومان به حساب سیبا ملی به شماره 0105658904002 بنام صندوق شهریه دانشجویان دانشگاه ادیان و مذاهب) واریز و اصل فیش واریز شده را به همراه مدارک مورد نیاز به همراه داشته باشند و آنرا هنگام شرکت در مصاحبه به مسوول ذیربط تحویل دهند.

تبصره 1. باتوجه به اینکه هر رشته محل در نوبت های مجزا و دردانشکده مربوط به آن رشته برگزار می‌گردد، می‌بایست برای هر کد رشته‌مبلغ 250 هزار ریال (معادل بیست و پنج هزار تومان) پرداخت گردد.

2. بدیهی است پس از انقضای مهلت مقرر برای شرکت در مصاحبه، بررسی مدارک و یا هر روش دیگر مطابق آئین‌نامه مربوط، هیچ‌گونه تقاضایی قابل پذیرش نمی‌باشد. لذا به داوطلبان اکیداً توصیه می‌شود که در مهلت مقرر تعیین شده مراجعه نمایند.

3. آندسته از داوطلبانی که در مصاحبه شرکت و پس از گزینش نهایی در ردیف پذیرفته شدگان نهایی دوره دکتری سال 91 قرار گیرند، مجاز به شرکت در آزمون دکتری سال 1392 نخواهند بود.

4. مدارک مورد نیاز که می‌بایست معرفی‌شدگان برای انجام مراحل مصاحبه همراه خود داشته باشند:

الف) اصل مدرک کارشناسی ارشد (فوق لیسانس)

تبصره – معرفی‌‌شدگانی که دانشجوی سال آخر دوره کارشناسی ارشد بوده و حداکثر تا تاریخ 91/6/31 فارغ‌التحصیل می‌شوند؛ می بایست اصل گواهی تأییدشده توسط دانشگاه یا مؤسسه آموزش عالی محل اخذ مدرک مطابق فرم مندرج در صفحه 57 دفترچه راهنمای شرکت در آزمون مذکور را به همراه داشته باشند..

ب) اصل مدرک کارشناسی (لیسانس).

تبصره 1- آندسته از معرفی شدگانی که فارغ‌التحصیل دوره کارشناسی ناپیوسته می‌باشند علاوه بر اصل مدرک کارشناسی ناپیوسته می‌بایست اصل مدرک کاردانی را نیز ارائه نمایند.

تبصره 2 – معرفی‌‌شدگانی که به دلائلی قادر به ارائه اصل مدرک یا مدارک‌ مندرج در بندهای الف و ب فوق نمی‌باشند، لازم است اصل گواهی تأیید شده توسط دانشگاه یا مؤسسه آموزش عالی محل اخذ مدرک را به همراه داشته باشند.

ج) اصل شناسنامه و یا کارت ملی برای تطبیق مشخصات شناسنامه‌ای معرفی شده با مشخصات اطلاعات ارسالی از سوی این سازمان.

د) مدرکی که وضعیت نظام وظیفه معرفی شده را با توجه به بند «مقررات وظیفه عمومی» مندرج در صفحه 3 دفترجه راهنمای شرکت در آزمون مذکور (برای برادران) مشخص کند.

ه) اصل گواهی مبنی بر اینکه عضو هیات علمی رسمی قطعی و یا رسمی آزمایشی وزارت علوم، تحقیقات و فن‌آوری بوده که به تأیید بالاترین مقام مسئول نیز رسیده باشد، برای آن دسته از معرفی شدگانی که از امتیاز مربی در این آزمون استفاده نموده‌اند.

تذکر مهم: نظر به اینکه  برنامه زمانی مصاحبه از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور اعلام شده است. به اطلاع می‌رساند روز و ساعت دقیق  مصاحبه، طی تماس تلفنی  از دانشکده های مربوط به داوطلبان اطلاع رسانی خواهد شد.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها