شرایط مصاحبه دوره دکتری 91 دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

تاریخ و مدارک لازم جهت مصاحبه دکتری ۹۱ دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر اعلام شد.

به گزارش پی اچ دی تست، دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر طی اطلاعیه ای به شرح زیر زمان و مدارک مورد نیاز مصاحبه دوره دکتری ۹۱ را منتشر کرد.

 

اطلاعیه دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر در خصوص مصاحبه آزمون نیمه متمرکز دکتری تخصصی سال 1391

با آرزوی موفقیت برای داوطلبان راه یافته به مصاحبه علمی دوره ‏های دکتری تخصصی دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر بدینوسیله از افرادی که بر اساس نتایج مرحله کتبی آزمون، توسط سازمان سنجش آموزش کشور به این دانشگاه معرفی شده ‏اند دعوت می‏شود برای تشکیل پرونده و شرکت در مصاحبه علمی با همراه داشتن مدارک لازم مطابق جدول زمانی مصاحبه مندرج در این اطلاعیه به دانشکده علوم دریایی مراجعه نمایند. مدارک مورد نیاز که می‌بایست معرفی‌شدگان برای انجام مراحل مصاحبه همراه خود داشته باشند:

1-فرم تکمیل شده ثبت اطلاعات دعوت شدگان به مصاحبه (فایل پیوست همین اطلاعیه) و مستندات فعالیت‏های آموزشی و پژوهشی مندرج در فرم مذکور (از قبیل تألیف و ترجمه کتاب، مقالات علمی چاپ شده در مجلات علمی و ارائه شده در همایش ها، طرحها و پروژه های تحقیقاتی، اختراع و جوایز ملی یا بین المللی، دوره‏ های آموزشی، گواهی تدریس و…)
2- اصل و کپی مدرک کارشناسی ارشد (فوق لیسانس).تبصره 1- معرفی‌‌شدگانی که دانشجوی سال آخر دوره کارشناسی ارشد بوده و حداکثر تا تاریخ 91/6/31 فارغ‌التحصیل می شوند، باید اصل گواهی تأیید شده توسط دانشگاه یا مؤسسه آموزش عالی محل اخذ مدرک مطابق فرم مندرج در صفحه 57 دفترچه راهنمای شرکت در آزمون مذکور را ارائه نمایند.
3- اصل و کپی مدرک کارشناسی (لیسانس).تبصره 1- آندسته از معرفی شدگانی که فارغ‌التحصیل دوره کارشناسی ناپیوسته می‌باشند علاوه بر اصل مدرک کارشناسی ناپیوسته می‌بایست اصل مدرک کاردانی را نیز ارائه نمایند. تبصره 2 – معرفی‌‌شدگانی که به دلائلی قادر به ارائه اصل مدرک یا مدارک‌ مندرج در بندهای 1 و 2 فوق نمی‌باشند، لازم است اصل گواهی تأیید شده توسط دانشگاه یا مؤسسه آموزش عالی محل اخذ مدرک را به همراه داشته باشند.
4ـ اصل و تصویر صفحات شناسنامه و کارت ملی برای تطبیق مشخصات شناسنامه‌ای معرفی شده با مشخصات اطلاعات ارسالی از سوی سازمان سنجش 5 ـ مدرکی که وضعیت نظام وظیفه معرفی شده را با توجه به بند «مقررات وظیفه عمومی» مندرج در صفحه 3 دفترچه راهنمای شرکت درآزمون مذکور (برای برادران) مشخص نماید.
6ـ اصل و تصویر گواهی مبنی بر اینکه عضو هیات علمی رسمی قطعی و یا رسمی آزمایشی وزارت علوم، تحقیقات و فن‌آوری بوده که به تأیید بالاترین مقام مسئول نیز رسیده باشد، برای آن دسته از معرفی شدگانی که از امتیاز مربی در این آزمون استفاده نموده‌اند.

7-اصل رسید بانکی به مبلغ 000/250 ریال (معادل بیست و پنج هزار تومان) به حساب شماره 2177282212007 نزد بانک ملی شعبه مرکزی خرمشهر به نام رابط تمرکز شهریه دانشجویان دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر

ردیف

گروه آزمایشی

نام رشته

تاریخ مصاحبه

ساعت تشکیل پرونده

1

علوم دریایی و اقیانوسی

مجموعه زیست شناسی دریا

91/4/3 لغایت 91/4/4

7:30

2

علوم دریایی و اقیانوسی

فیزیک دریا

91/4/3 لغایت 91/4/4

7:30

3

کشاورزی و منابع طبیعی

تکثیر و پرورش آبزیان

91/4/14

7:30

 

*ضمناً  افرادی که نام خانوادگی آنها از حروف الف تا ر می باشد در روزشنبه مورخ 91/4/3 مراجعه نمایند و از حرف ز تا ی در تاریخ   91/4/4 مراجعه نمایند.

مصاحبه بیولوژی دریا صبح و فیزیک دریا بعد از ظهر انجام می گیرد.

 

ثبت‌نام
باخبرم کن!

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها