موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

زمان و مدارک لازم مصاحبه دکتری 91 پژوهشکده علوم و صنایع غذایی خراسان رضوی

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

زمان و مدارک لازم مصاحبه دکتری 91 پژوهشکده علوم و صنایع غذایی خراسان رضوی اعلام شد.

به گزارش پی اچ دی تست، مدیریت آموزش و تحصیلات تکمیلی پژوهشکده علوم و صنایع غذایی طی اطلاعیه ای زمان مصاحبه و مدارک لازم معرفی‌شدگان چندبرابر ظرفیت آزمون دکتری سال 91 این پژوهشکده را اعلام کرد:
 
مدارک لازم:
ـ ارائه اصل یا کپی مدرک کارشناسی ارشد که حاوی معدل فارغ‌التحصیلی دوره مربوط باشد.
-ارائه تمامی مستندات پژوهشی اعم از مقاله ، ثبت اختراع و ….
-توصیه نامه از اساتید دوران تحصیل مقطع کارشناسی ارشد
ـ چنانچه داوطلبی با استفاده از سهمیه مربیان در ردیف چند برابر ظرفیت قرار گرفته باشد در صورتی می‌تواند در مصاحبه شرکت نماید که از کلیه شرایط و ضوابط آیین‌نامه ادامه تحصیل مربیان که از طرف وزارت علوم تحقیقات و فناوری به دانشگاهها و مراکز آموزش عالی کشور ابلاغ شده است برخوردار باشد در ضمن ارائه مدرک لازم مانند حکم کارگزینی، معرفی‌نامه از معاون آموزشی دانشگاه محل خدمت الزامی است.
ـ ارائه مدرکی که نشانگر وضعیت استفاده از سهمیه رزمندگان باشد برای آن دسته از داوطلبانی که با استفاده از سهمیه رزمندگان جزو چند برابر معرفی‌شدگان قرار گرفته‌اند.
ـ آن دسته از معرفی‌شدگان که در لیست ارسالی برای آنان نمره در آزمون‌های ملی و بین‌المللی درج شده است لازم است تصویر کارنامه آزمون مربوط را به پژوهشکده ارائه نمایند.
– فیش بانکی به مبلغ 250000 ریال به حساب جاری شماره 2172011701008 بانک ملی شعبه بلوار سجاد به نام پژوهشکده علوم و صنایع غذایی
 داوطلبان گرامی لازم است مطابق با تاریخ های مندرج در جدول ذیل جهت انجام مصاحبه مراجعه نمایند. بدیهی است عدم شرکت در زمان مصاحبه مشخص شده به منزله انصراف از انجام مصاحبه می باشد.
جدول زمان بندی مصاحبه های داوطلبان دکتری سال 91
رشته
گرایش
کد رشته
تاریخ مصاحبه
علوم و صنایع غذایی
تکنولوژی مواد غذایی
2412
11/04/91
علوم و صنایع غذایی
میکروبیولوژی مواد غذایی
2413
10/04/91
علوم و صنایع غذایی
شیمی مواد غذایی
2414
10/04/91
علوم و صنایع غذایی
مهندسی صنایع غذایی
2415
10/04/91
 
مکان مصاحبه: مشهد- کیلومتر 12 بزرگراه اسیایی مشهد – قوچان، روبروی شیر پگاه، پژوهشکده علوم و صنایع غذایی (پارک علم و فن آوری خراسان)
داوطلبین لازم است فرم مشخصات فایل word را دانلود کرده و پس از تکمیل برای جلوگیری از اشکال در ارسال فایل مربوطه ، آنرا تبدیل به فایل pdf و JPEG (عکس) کرده و از طریق نشانی الکترونیک  m.hosseininezhad@rifst.ac.ir ارسال نمایند.
داوطلبین می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناس آموزش پژوهشکده خانم مهندس غفوریان تماس (05115003214) حاصل فرمایند.
ثبت‌نام
باخبرم کن!

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها