موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

اطلاعیه دانشگاه پیام نور در خصوص مصاحبه کنکور دکتری 91

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

اطلاعات لازم برای شرکت در مصاحبه  جهت معرفی شدگان چند برابر ظرفیت آزمون دکتری تخصصی دانشگاه پیام نور (1391) از سوی این دانشگاه ارائه شد.

به گزارش پی اچ دی تست ، اطلاعیه دانشگاه پیام نور در خصوص مصاحبه کنکور دکتری 91 به شرح زیر است:

به اطلاع کلیه داوطلبان گرامی آزمون دکتری تخصصی سال 91 این دانشگاه می رساند افرادی که برای مصاحبه به این دانشگاه معرفی شده اند ضروری است در ساعات اداری و بر اساس جدول زمانبندی با دریافت نوبت از طریق سامانه نوبت دهی به آدرس اینترنتی : http://87.107.34.197   و با همراه داشتن مدارک لازم به آدرسهای اعلام شده (پیوست) مراجعه نمایند .

مدارک لازم جهت مصاحبه :

1-       اصل و تصویر مدارک شناسایی (شناسنامه،کارت ملی )

2-       اصل و تصویر مدارک تحصیلی اعم از کارشناسی و کارشناسی ارشد با قید معدل

تبصره : در صورتیکه مدارک تحصیلی فاقد معدل می باشند ارائه اصل ریز نمرات با مهر محل تحصیل  یا گواهی جهت تائید معدل الزامی می باشد در غیر اینصورت امتیاز مدرک تحصیلی قابل محاسبه نمی باشد .

3-       اصل و تصویر کارت پایان خدمت ویژه برادران

4-       اصل و تصویر مدارک ایثارگری (جانبازان،آزادگان و خانواده معظم شهدا)

5-       اصل و تصویر حکم کارگزینی ( مخصوص استفاده از سهمیه مربیان)

6-       اصل و تصویر گواهی بسیج فعال مورد تائید معاونت نیروی انسانی سازمان بسیج مستضعفین استان مربوطه

7-       2 قطعه عکس 4×3  پشت نویسی شده

8-         اصل مدارک پژوهشی اعم از پایان نامه کارشناسی ،مقاله ،کتاب چاپ شده و طرح های پژوهشی خاتمه یافته به همراه تصویر جلد و صفحه مربوط به شناسنامه مقاله یا کتاب .

تبصره : داوطلبان توجه داشته باشند  ضروری است قبل از مراجعه برای مصاحبه  ، تصویری از صفحات  شناسنامه آثار پژوهشی خود که اطلاعات نویسنده ، عنوان اثر و محل ثبت اثر در آن قید شده است را تهیه و به همراه داشته باشند  .

9-       گذشت حداقل یکسال از زمان صدور قرارداد و شروع بکار دستیاران علمی تا 25/1/91.

10-       تبصره: کلیه دستیاران علمی که مشغول گذراندن طرح خدمت سربازی هستند مجاز به شرکت در مصاحبه نمی باشند.

11-   اصل گواهی تدریس با قید هر نیمسال (مخصوص سهمیه مربیان )

12-   اصل گواهی استمرار همکاری (مخصوص اعضاء محترم علمی )

13-   اصل و تصویر مدارک مربوط به آزمونهای زبان انگلیسی مانند تافل با اعتبار حداقل 2 سال

14-      واریز مبلغ 250000 ریال هزینه مصاحبه به شماره حساب 2178609001007نزد بانک ملی جمهوری اسلامی ایران قابل پرداخت در کلیه شعب و به همراه داشتن اصل فیش پرداختی .

لازم بذکر است پذیرفته شدگانی که در یک یا چند گرایش معرفی به مصاحبه شده اند باید هزینه مربوط به مصاحبه را برای هر گرایش بطور جداگانه پرداخت نمایند .

توجه: در روز مصاحبه همراه داشتن کلیه مدارک مورد اشاره در متن اطلاعیه  الزامی بوده و ارائه هیچ مدرکی پس از تاریخ مقرر امکان پذیر نخواهد بود.

15- فرم شماره 1 مصاحبه که مربوط به اطلاعات فردی افراد می باشد پیوست اطلاعیه فوق بوده و داوطلبان می توانند با دانلود آن قبل از مراجعه اطلاعات لازم را تکمیل و فرم کامل شده را به مسئولین مصاحبه تحویل نمایند وجهت اطلاعات بیشتر از امتیاز بندی مقالات و تألیفات به ارتقا علمی مراجعه فرمایند.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها