موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

شرایط مصاحبه دکتری 91 در پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

زمان و مدارک لازم مصاحبه دوره دکتری 91 گرایش فیزیولوژی ورزشی پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی اعلام شد.

به گزارش پی اچ دی تست، پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی طی اطلاعیه ای بدین شرح مدارک لازم و روز مصاحبه دکتری گرایش فیزیولوژی را اعلام نمود.

 

اطلاعیه آزمون دکتری تخصصی نیمه متمرکز سال 92-91

به اطلاع معرفی شدگان چند برابر ظرفیت آزمون ورودی دوره دکتری (نیمه متمرکز) سال 91 در گرایش فیزیولو‍ژی ورزشی می­رساند، زمان مصاحبه روز دوشنبه 26/4/91 از ساعت 9:00 صبح در دفتر ریاست پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی واقع در تهران می باشد.

آدرس پژوهشگاه تربیت بدنی: تهران ـ خیابان مطهری ـ خیابان میرعماد ـ کوچه پنجم ـ پلاک 3

نکات مهم برای حضور در مصاحبه

1ـ حضور تمام وقت داوطلب در روز مصاحبه از ساعت 9 صبح در محل پژوهشگاه الزامی است و عدم حضور به منزله انصراف تلقی می گردد.

2ـ داوطلب لازم است کلیه سوابق و مدارک آموزشی، پژوهشی و اجرایی خود را در یک عدد لوح فشرده(CD) کپی نموده و به همراه اصل مدارک، در روز مصاحبه در اختیار مسئولان مربوطه در پژوهشگاه تربیت بدنی قرار دهد.

3ـ داوطلب لازم است کلیه مدارک خود را به صورت دسته بندی شده و به تفکیک (مقالات علمی ـ پژوهشی و ISI، مقالات پذیرفته شده سخنرانی و پوستر در همایش ها، طرح های پژوهشی، کارگاه های آموزشی، کتاب های تألیف و ترجمه، سوابق آموزشی، ورزشی، اختراعات و . . . )  پیش از ورود به مصاحبه مرتب نماید.

4ـ داوطلب لازم است مبلغ 000/250 هزار ریال (بیست و پنج هزار تومان) به حساب شماره 2172269001003 بانک ملی ـ شعبه میرعماد ـ کد 187 به نام درآمدهای اختصاصی پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی واریز و اصل فیش را در روز مصاحبه در اختیار مسئولان مربوطه در پژوهشگاه تربیت بدنی قرار دهد.

6ـ به مدارک مبهم و  مدارک ارسال شده پس از زمان مصاحبه، ترتیب اثر داده نخواهد شد.

مدارک مورد نیاز:

1ـ   اصل و کپی مدرک کارشناسی ارشد و ریز نمرات(در صورت امکان) و یا نامه معرفی نامه دانشگاه مقطع قبلی به نظام وظیفه با ذکر تاریخ فراغت از تحصیل ( بـرادران ) و یا گواهی اعلام فراغت از تحصیلی داوطلب تا تاریخ حداکثر 31/6/1391.

2 –  اصل و کپی مدرک کارشناسی و ریز نمرات(در صورت امکان)

3 –  اصل و کپی شناسنامه و کارت ملی

4 –  مدرک نظام وظیفه(کارت پایان خدمت یا معافیت دائم یا برگه سـبـز اعـزام بـدون غـیـبـت و تصویر آن)

5 ـ  اصل گواهی مبنی بر  اینکه عضـو هیأت علمی رسمی و یـا پیمانی وزارت متبوع که به تـأیید بـالاترین مقام مسئول نیز رسیده باشد . برای آن دسته از معرفی شدگانی که مایل به استفاده از امتیاز مربوط به مربیان در این آزمون می باشند .

6- ارائه موافقت نامه برای ادامه تحصیل دانشجو (حکم ماموریت آموزشی) به همراه اصل گواهی موافقت با ادامه تحصیل  با امضا بالاترین مقام دستگاه اجرایی  و آخرین حکم کارگزینی ویژه شاغلین سازمان ها و نهاد های دولتی.

7 –  مدرکی که نشانگر وضعیت استفاده از سهمیه رزمندگان باشد برای افرادی که از سهمیه رزمندگان بهره مند شده اند .

8 –  اصل گواهی شرکت در آزمون های ملی و بین المللی که در آن نمره زبان اخذ شده مشخص باشد(آن دسته از داوطلبان که فاقد نمره زبان می باشند در صورت قبولی در مصاحبه فرصت دارند تا پایان نیمسال اول و پیش از تصویب پروپوزال نمره زبان خود را به پژوهشگاه ارائه نمایند).

9 –  پرینت کارنامه اعلام نتایج اولیه

10 –  گواهی معدل تأیید شده از سوی دانشگاه مقطع کارشناسی ارشد (برای دانشجویان کارشناسی ارشد شاغل به تحصیل)

ثبت‌نام
باخبرم کن!

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها