موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

معرفی مجازین آزمون دکتری در یک رشته بدون ظرفیت

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

در حالی که 5 نفر برای مصاحبه در رشته سم‌شناسی دانشگاه‌ تهران مجاز شده‌اند این دانشگاه امسال نمی‌تواند دانشجو دکتری پذیرش کند.

دکتر سید مهدی قمصری در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه دانشگاه تهران تنها مجری رشته سم‌شناسی است و این رشته در دانشگاه‌های دیگر مجوز ندارد، تصریح کرد: دانشگاه تهران پیش از این پیش‌بینی کرده بود که نمی‌تواند امسال در این رشته دانشجو دکتری پذیرش کند.

وی با بیان این نکته که امسال سازمان سنجش و وزارت علوم قبل از اینکه در تمامی رشته‌های آزمون دکتری، دانشگاه مجری پیدا کند اعلام آزمون کرد، گفت: در این زمینه برای رشته‌هایی که در چند دانشگاه مجری داشت مشکلی پیش نخواهد آمد اما در رشته‌هایی که یک دانشگاه تنها مجری آن باشد در صورتی که دانشگاه ظرفیتی نداشت مشکل پیش می‌آید.

وی افزود: دانشگاه تهران نیز با وجود اینکه برنامه‌ای برای پذیرش دانشجو در برخی رشته‌ها که تنها مجری بود، نداشت اما برای اینکه حقی از دانشجویان ضایع نشود این امکان را فراهم کرد که در رشته‌های اعلامی سازمان سنجش دانشجو پذیرش کند اما در رشته سم‌شناسی این امکان برای دانشگاه پیش نیامد تا دانشجو بپذیرد.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها