موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

برگزاری کمیسیون آموزش با حضور سرپرست سازمان سنجش

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

سازمان سنجش و آموزش کشور بر این نظر استدلال دارد که در میانگین و سهمیه آزاد معرفی حداقل 3 برابر رعایت شده است.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از برگزاری جلسه امروز این کمیسیون با دکتر خدائی، سرپرست سازمان سنجش و آموزش کشور، به منظور بررسی مسائل مربوط به آزمون دکتری سال 91 خبر داد.

عباس مقتدایی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)؛ با اعلام این مطلب اظهار داشت: این جلسه با حضور محمد مهدی زاهدی رییس کمیسیون آموزش، سخنگوی این کمیسیون و خدائی سرپرست سازمان سنجش و آموزش کشور درباره پیگیری اعتراضاتی که دانشجویان شرکت کننده در آزمون دکتری داشتند،‌ برگزار شد.

وی تصریح کرد: در این جلسه که در فضای منطقی و برای رسیدگی به موضوع و شنیدن اظهارات سازمان سنجش و آموزش کشور برگزار شد، سرپرست این سازمان به بیان تشریح نحوه برگزاری آزمون، مواردی که در دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی آزمون دکتری- نیمه متمرکز- آمده، تعداد نفرات شرکت کننده و افراد مجاب به انتخاب رشته پرداخت.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات خاطرنشان کرد: سازمان سنجش و آموزش کشور بر این نظر استدلال دارد که در میانگین و سهمیه آزاد معرفی حداقل 3 برابر رعایت شده است.

مقتدایی افزود: اما با توجه به نکاتی که برخی از دانشجویان به صورت مکتوب در اختیار اعضای کمیسیون قرار داده بودند، مقرر شد جلسه تکمیلی اعضای هیات رئیسه کمیسیون آموزش و مسئولان سازمان سنجش مجددا فردا برگزار شود تا اطلاعات مورد نیاز کمیسیون نیز در اختیار اعضای هیات رئیسه قرار گیرد.