اسامی دعوت شدگان به مصاحبه 32 رشته دکتری دانشگاه آزاد اعلام شد

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

مرکز آزمون دانشگاه آزاد، اسامی حائزین شرایط دعوت به مصاحبه 32 رشته دوره دکتری تخصصی با آزمون و بدون آزمون این دانشگاه را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، از 32 رشته اعلام شده یک رشته از گروه دامپزشکی، 4 رشته از گروه فنی و مهندسی، تعداد 4 رشته از گروه علوم پایه، تعداد 18 از گروه علوم انسانی، تعداد 4 رشته از گروه کشاورزی و رشته معماری از گروه هنر است که از طریق پایگاه اطلاع رسانی مرکز آزموندر دسترس داوطلبان قرار گرفته است.

تاکنون 200 مصاحبه رشته در دوره دکتری تخصصی انجام شده و اسامی داوطلبان حائز شرایط مصاحبه سایر رشته ها نیز طی رشته ها نیز طی روزهای آینده اعلام خواهد شد.

پذیرش دانشجو در دوره دکتری تخصصی دانشگاه آزاد طی 2 مرحله آزمون کتبی و مصاحبه علمی صورت می گیرد و پس از آزمون کتبی بر اساس ظرفیت پذیرش هر رشته، تعدادی از داوطلبان حائز شرایط با اولویت نمره کتبی به مصاحبه علمی دعوت می شوند.

پذیرفته شدگان نهایی از میان افراد مصاحبه شده با بالاترین امتیاز انتخاب خواهند شد. همچنین متقاضیان دوره دکتری تخصصی بدون آزمون نیز ابتدا بر اساس امتیازات حاصل از معدل، نمره پایان نامه و تولیدات علمی رتبه بندی همچنین تعدادی از داوطلبان با توجه به ظرفیت پذیرش و با اولویت امتیازات به مصاحبه علمی دعوت شده و پذیرش نهایی با توجه به امتیاز نهایی هر داوطلب انجام می شود.

نتایج نهایی پذیرفته شدگان انتهای شهریورماه اعلام خواهد شد.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آازاده
خرداد ۱۸, ۱۳۹۴ ۱۲:۰۲ ب٫ظ

سلام وخسته نباشید من رشته خودمو ندیدم داخل مرحله اول مصاحبه میخواستم بدونم همه محل مصاحبه تهران هست یا شهرهای مجاورم امکانش هست