موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

زمان برگزاری کنکور دکتری سراسری 92

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

سرپرست سازمان سنجش آموزش کشور بار دیگر از احتمال تغییر زمان برگزاری آزمون دکتری و برگزاری در حدود بهمن ماه خبر داد.

ابراهیم خدایی در گفت‌‌وگوی روز یکشنبه اول مرداد با ایسنا، با بیان اینکه برگزاری آزمون دکتری 92 در زمان فعلی یعنی اواخر فروردین ماه 1392 زمان مناسبی نیست، اظهارکرد: از آنجا که با روند فعلی، دانشگاه‌ها فرصت لازم برای انجام مصاحبه از مجازین آزمون دکتری و اعلام نتایج را ندارند، امکان دارد زمان برگزاری آزمون دکتری 92 از سال آینده به پیش از پایان سال یعنی محدوده‌ زمانی اواخر دی ماه تا اوایل اسفند ماه موکول شود.

وی با تاکید بر اینکه برگزاری آزمون دکتری برای دو مرتبه در هر سال منتفی است، به ایسنا گفت: آزمون دکتری در بیش از 285 رشته برگزار می‌شود که بنابراین باید برای هر رشته در پنج درس سوال طراحی شود، در واقع باید برای حدود 1400 درس، سوال طراحی کرد که این مساله نیازمند زمان و زحمت زیادی است.بنابراین برگزاری آزمون دکتری برای 2 مرتبه در سال منتفی است.

خدایی در خاتمه خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط و مسایل مطرح شده، پیشنهاد شده است که آیین‌نامه برگزاری آزمون دکتری برای کنکور دکتری 1392 مورد بازنگری قرار گیرد که این بازنگری شامل مواد امتحانی، زمان امتحان، برگزاری آزمون و غیره است.

 

ثبت‌نام
باخبرم کن!

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها