موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

زمان اعلام نتایج نهایی کنکور دکتری آزاد

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

در حالی که هنوز نتایج اولیه بسیاری از رشته های آزمون دکتری دانشگاه آزاد اسلامی اعلام نشده است رییس مرکز آزمون این دانشگاه از اعلام نتایج نهایی آزمون تا اواخر شهریور ماه خبر دارد.

رئیس مرکز آزمون دانشگاه آزاد در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس با اشاره به اعلام نتایج نهایی آزمون دکترای این دانشگاه تا اواخر شهریورماه، گفت: تاکنون نتایج دعوت به مصاحبه 50 رشته آزمون دکترای دانشگاه آزاد اعلام شده است.

ناصر اقبالی رئیس مرکز آزمون دانشگاه آزاد  با بیان اینکه تاکنون مصاحبه 20 رشته دوره دکتری تخصصی انجام شده است، گفت: اسامی داوطلبان حائز شرایط مصاحبه سایر رشته‌ها نیز طی روزهای آینده اعلام خواهد شد.

وی با بیان اینکه هنوز ظرفیت دقیق پذیرش دانشجوی دکترای این دانشگاه مشخص نشده است، خاطرنشان کرد: پذیرش دانشجو در دوره دکتری تخصصی دانشگاه آزاد طی دو مرحله آزمون کتبی و مصاحبه علمی انجام می‌شود.

به گفته رئیس مرکز آزمون دانشگاه آزاد در فرایند پذیرش دانشجوی دوره دکترای این دانشگاه، پس از آزمون کتبی، بر اساس ظرفیت پذیرش هر رشته تعدادی از داوطلبان حائز شرایط با اولویت نمره کتبی به مصاحبه علمی دعوت و پذیرفته شدگان نهایی از میان افراد مصاحبه شده با بالاترین امتیاز انتخاب می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: متقاضیان دوره دکتری تخصصی بدون آزمون نیز ابتدا بر اساس امتیازات حاصل از معدل، نمره پایان‌نامه و تولیدات علمی رتبه‌بندی و سپس تعدادی از داوطلبان با توجه به ظرفیت پذیرش و با اولویت امتیازات به مصاحبه علمی دعوت شده و پذیرش نهایی با توجه به امتیاز نهایی هر داوطلب انجام می‌شود.

اقبالی با بیان اینکه تاکنون نتایج دعوت به مصاحبه 50 رشته آزمون دکترای دانشگاه آزاد اعلام شده است، افزود: نتایج نهایی پذیرفته شدگان آخر شهریور ماه اعلام می‌‌شود.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها