موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

معرفى 106 استعداد برتر براى تحصیل در مقطع دکترى

رئیس بنیاد ملی نخبگان خبر داد: معرفى 106 استعداد برتر به دانشگاه ها براى تحصیل در مقطع دکترى در سالجارى
دکتر نسرین سلطانخواه گفت: بر اساس مصوبه شورایعالی انقلاب فرهنگی، بنیاد ملی نخبگان می تواندتعدادی از نخبگان مورد حمایت بنیاد و فارغ التحصیل دوره کارشناسی ارشد را به دانشگاه ها معرفی کند تا بدون آزمون وارد مقطع دکتری شوندو امسال 106 نفر از نخبگان از این طریق معرفی شده اند.

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …


به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی بنیاد ملی نخبگان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، دکتر سلطانخواه درباره اقدامات دولت برای ماندگاری نخبگان و فراهم سازی زیرساختها و زمینه حضور و فعالیت آنها در کشور اظهار داشت: فراهم کردن شرایط و ایجاد تسهیلات برای ادامه تحصیل نخبگان در داخل کشور و فراهم سازی زمینه جذب و اشتغال آنها از جمله اقداماتی است که برای استعدادهای برتر در حال انجام است.

 

دکتر سلطانخواه در ادامه تصریح کرد: این برنامه را طی سالهای آتی گسترش خواهیم داد و این علاوه بر آیین نامه استعدادهای درخشان است که یک تعداد بدون آزمون متمرکز وارد دانشگاه ها می شوند.

 

ثبت‌نام
باخبرم کن!

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها