موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

افزایش ۸ رشته دکتری در دانشگاه خلیج‌فارس

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

رئیس دانشگاه خلیج‌فارس از پذیرش دانشجو در ۸ رشته جدید در سال جاری این دانشگاه خبر داد.

سن تاجیک رئیس دانشگاه خلیج‌فارس در گفت‌و گو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، با اشاره به برنامه‌ریزی این دانشگاه برای سال جدید تحصیلی از 25 شهریورماه، گفت: در سال جاری این دانشگاه در 8 رشته جدید مقطع دکترا دانشجو پذیرش کرده است.

وی رشته‌های آمار، تاریخ، ریاضی محض و کاربردی، شیمی‌معدنی و 3 رشته مهندسی‌شیمی، شیمی آلی و شیمی فیزیک را از رشته‌های مقطع دکترا خواند و افزود: این دانشگاه در 34 رشته گرایش کارشناسی‌ارشد و 25 رشته کارشناسی دانشجو پذیرش کرده است.

تاجیک با اشاره به جذب 1200 دانشجوی جدید‌الورود و افزایش دانشجویان دانشگاه به 6هزار نفر، اظهار داشت: اتفاق مثبتی که در دانشگاه برای سال جدید افتاده پذیرش دانشجو در پردیس دانشگاهی یا واحدهای بین‌المللی است که با دریافت شهریه و برگزاری آزمون ورودی دانشجوی داخلی و خارجی پذیرش می‌کنیم.

به گفته وی، در آزمون امسال این پردیس، 43 دانشجو در 5 رشته پذیرش شدند و دانشگاه به دنبال این است که در بهمن ماه کنکور دیگری برگزار کند و ضمن افزایش ظرفیت، رشته‌های دیگری را هم بدان بیفزاید.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها