موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

ظرفیت تفکیکی پذیرش آزمون دکتری سراسری سال 91

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

ظرفیت پذیرش دکتری در هر یک از دوره های روزانه ، شبانه ، پیام نور ، غیر انتفاعی و بین الملل سال 91 اعلام شد.

دکتر سید جلال‌ طباطبایی در گفت‌وگو با خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان اینکه ظرفیت پذیرش 10 هزار و 170 داوطلب بر اساس اعلام دانشگاه‌ها و تائید دفتر شورای گسترش وزارت علوم در دفترچه عنوان شده است، اظهار کرد: البته ظرفیت پذیرش دانشجویان استعداد درخشان نیز به این میزان اضافه می‌شود.

معاون سازمان سنجش در خصوص ظرفیت پذیرش دانشجو به تفکیک گروه‌های آزمایشی مختلف، تصریح کرد: در گروه آزمایشی علوم انسانی، دو هزار و 529 داوطلب، علوم پایه، دو هزار و 547 داوطلب، فنی مهندسی، دو هزار و 736 داوطلب، کشاورزی، یک هزار و 151 داوطلب و هنر، 141 داوطلب پذیرفته می‌شوند.

وی با اشاره به ظرفیت پذیرش دانشجو به تفکیک دوره‌های مختلف در آزمون دکتری، گفت: در این دوره از آزمون در دوره روزانه ، 8 هزار و 215 داوطلب ، شبانه ، یک هزار و 14 داوطلب ، پیام‌نور ، 215 داوطلب ، غیرانتفاعی ، 520 داوطلب و بین‌المللی ، 206 داوطلب پذیرفته می‌شوند.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها