ثبت نام 20 هزار و 500 نفر در تکمیل ظرفیت آزمون دکتری

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: تعداد 20 هزار و 500 نفر از داوطلبان آزمون دکتری نیمه متمرکز سال 1391، برای شرکت در مرحله تکمیل ظرفیت این آزمون ثبت نام کردند.

ˈحسین توکلیˈ روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار فرهنگی ایرنا افزود: براساس ظرفیت های تعیین شده، تعداد یکهزار و 603 نفر در مرحله تکمیل ظرفیت آزمون دکتری پذیرفته خواهند شد.
وی تاکید کرد: گزینش نهایی داوطلبان در هر یک از کدرشته های تحصیلی اعلام شده در این اطلاعیه، مطابق شرایط و ضوابط مندرج در دفترچه راهنمای انتخاب رشته های تحصیلی (شماره 2) این آزمون و اطلاعیه های قبلی آن انجام خواهد شد.
به گفته توکلی، نیمسال پذیرش دانشجو در هر یک از کدرشته محل های مندرج در اطلاعیه تکمیل ظرفیت، متناسب با امکانات و نظر دانشگاه یا موسسه آموزش عالی محل قبولی، در اولین ترم تحصیلی که امکان پذیرش دانشجو در آن دانشگاه ها وجود داشته باشد صورت خواهد گرفت.
وی، زمان اعلام نتایج مرحله تکمیل ظرفیت آزمون دکتری سال 91 را تا قبل از شروع نیمسال تحصیلی دوم (ترم بهمن) اعلام کرد.
ثبت نام متقاضیان تکمیل ظرفیت آزمون دکتری نیمه متمرکز سال 1391 از 18 تا 24 مهر ماه از طریق پایگاه اینترنتی سازمان سنجش انجام شد و همه داوطلبان حاضر در جلسه آزمون می توانستند در تکمیل ظرفیت شرکت کنند.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها