موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

امکان تغییر وزن نمرات کتبی و شفاهی در آزمون دکتری

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

معاون آموزشی وزارت‌ علوم، تحقیقات و فناوری درخصوص وضعیت برگزاری سومین آزمون نیمه متمرکز دکتری و تغییرات در وزن نمرات مصاحبه و آزمون، گفت: در این زمینه از یک سو دانشجویان خواستار افزایش نمرات آزمون و از سوی دیگر اساتید نیز خواستار افزایش وزن نمرات مرحله مصاحبه هستند.

دکتر حسین نادری‌منش در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه بیش از 50 درصد دانشجویان خواستارند که وزن مرحله کتبی آزمون در پذیرش آنها افزایش یابد، گفت: در مقابل اساتید دانشگاه‌ها نیز با توجه به اینکه چهار سال با دانشجویان دکتری باید کار کنند، تمایل دارند که ضریب نمرات مصاحبه آنها در پذیرش نهایی داوطلبان تاثیر گذار باشد.

وی با بیان اینکه تاکنون دو سال از برگزاری آزمون نیمه متمرکز دکتری می‌گذرد، گفت: پس از هر آزمون، نقاط ضعف و مثبت بررسی می‌شود و این موارد ذکر شده نیز در بازنگری آزمون دکتری لحاظ خواهد شد بنابراین پس از این بازنگری امکان تغییر وزن مرحله کتبی و مصاحبه آزمون دکتری 92 وجود دارد.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها