نحوه و جزییات ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون دکتری آزاد 91

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

راهنمای ثبت نام پذیرفته شدگان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی منتشر شد.

پذیرفته شدگان در کنکور دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی می توانند روزهای 9 و 10 مهر در مراکز مورد پذیرش نسبت به انجام ثبت نام و پرداخت شهریه اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، پرونده تمام پذیرفته شدگان دوره دکتری تخصصی سال 91 دانشگاه آزاد جهت احراز صلاحیتهای عمومی تحت بررسی است و ثبت نام و ادامه تحصیل پذیرفته شدگان این مرحله منوط به تأیید صلاحیت های عمومی توسط مراجع ذیصلاح خواهد بود.

مهلت و محل ثبت نام

پذیرفته شدگان امروز و  فردا 9 و 10 مهرماه مهلت ثبت نام در مراکز قبولی خود را دارند.

ضوابط مربوط به بورسیه

متقاضیان استفاده از بورس تحصیلی پس از قبولی قطعی در دوره دکتری تخصصی می توانند با مراجعه به سایت استخدام اینترنتی دانشگاه آزاد به نشانی http://jazb.iau.ir نسبت به ارائه درخواست و انجام مراحل بورسیه با توجه به ضوابط اقدام کنند.

دانشگاه آزاد پس از پایان مهلت مقرر، برابر آئین نامه های جاری تقاضاها را مورد رسیدگی قرار داده و در صورت انطباق با شرایط، زمان مصاحبه را که منحصراً برای پذیرش بورسیه انجام می گیرد به طریق مقتضی به اطلاع داوطلبان خواهد رساند.

دانشجوی بورسیه مکلف است برابر مقررات در هر یک از واحدهای دانشگاهی سراسر کشور بنا به تشخیص شورای بورس سازمان مرکزی دانشگاه آزاد به انجام وظایف دانشگاهی محوله ادامه دهد مگر آن که پیش از این در مورد محل خدمت او توافق حاصل شده باشد.

افرادی که در استخدام سازمانها یا نهادهای دیگر باشند، نمی توانند بورسیه دانشگاه آزاد اسلامی شوند.

تمام دانشجویان دوره دکتری تخصصی اعم از آنها که بورسیه می شوند یا به طور آزاد ثبت نام می کنند باید به طور تمام وقت به تحصیل در دوره دکتری اشتغال داشته باشند.

برای ثبت نام و اشتغال به تحصیل در دوره دکتری تخصصی افرادی که در استخدام وزارتخانه ها، سازمانها و ارگانهای مختلف هستند، باید مدارکی مبنی بر مرخصی، مأموریت به تحصیل یا استعفاء از آن وزارتخانه، سازمان یا ارگان در هنگام ثبت نام ارائه کنند.

مربیان دانشگاه که بعنوان دانشجوی دوره دکتری تخصصی پذیرفته می شوند، می توانند با استفاده از مأموریت تحصیلی با دریافت حقوق و مزایای خود برابر ضوابط، بورسیه واحدهای دانشگاهی محل خدمت خود شوند.

اینگونه افراد در طول تحصیل نباید هیچگونه مسؤلیتی در دانشگاه به عهده گیرند و ساعت تدریس این قبیل افراد (مربیان مأمور به تحصیل) نیز مانند سایر بورسیه ها است.

تمام بورسیه ها باید تعهدنامه لازم را امضاء کنند تا چنانچه در هر مرحله از تحصیل ثابت شود که به کار اشتغال دارند، دانشگاه حق اخراج و توقف تحصیل آنها را داشته و در صورت اخراج هزینه انصراف را نیز طبق مقررات از آنان دریافت کند.

دانلود فرم راهنمای ثبت نام از قبولی های دکتری تخصصی سال 1391 دانشگاه آزاد اسلامی

ثبت‌نام
باخبرم کن!

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها