موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

اعمال کمترین تغییرات در آزمون دکتری 92

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

به گزارش خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)،رییس سازمان سنجش در خصوص برگزاری آزمون دکتری، گفت: در آزمون دکتری 90، حدود 131 هزار داوطلب شرکت کردند که از این تعداد شش هزار و 476 نفر پذیرفته شدند و در آزمون سال 91 نیز 178 هزار نفر شرکت کرده‌اند که تاکنون تعداد قبولی‌ها 9000 نفر است و الان نیز در مرحله تکمیل ظرفیت قرار داریم که ظرفیت آن را به بیش از 1600 نفر برسانیم. به عبارت دیگر پذیرش دانشجو در دوره دکتری تخصصی دو برابر شده است.

 

خدایی در خصوص نحوه برگزاری آزمون دکتری 92، گفت: کمترین تغییرات را در این دوره از آزمون داریم، چرا که تاکید بر افزایش کیفیت است.

 

رییس سازمان سنجش با اشاره به برگزاری آزمون دکتری 92 در 18 اسفند، اظهار کرد: رشته‌های امتحانی با مواد آزمونی در این دوره از آزمون تقریبا همانند سال گذشته است و فقط در نحوه اجرا و فرآیندهای اجرایی درصدد بهبود برخی موارد هستیم.

 

خدایی در خاتمه با تقدیر از نفرات برتر کنکور گفت: تمام تلاش سازمان سنجش این است که بتواند با اعتماد به مردم، در این سیستم موفق باشد.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها